Akira Kurosawa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg var inne på en amerikansk side, der var det screenshot av høner og haner Vet noen av dere hvor jeg kan laste ned en slik plug-in trenger det sårt Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Skjønner deg, Høns er noe man bare MÅ ha på Morrowind. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) I havet i mitt Morrowind svømte det både haier og hvaler rundt. Haiene var ganske badass faktisk. Sjekk på plugins-sidene til www.bethsoft.com du. Vanvittig mye usermade ting. Endret 10. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Hjalp ikke meg mye får prøve på noen av de andre amerikanske fansidene Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har sett plug-inen før,men jeg husker ikke hvor den var.Tror siden som hadde den ligger i morrowind mappa mi i favoritter...skal lete i den nå for deg Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Fikk et svar på Gamersroam men ingen link Tror den jeg så var Cait's Critters Unleashed Fortsett og let Playmaster Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg leter,jeg leter... Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Beklager,jeg fant det ikke Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Gjøkke no Fant den på en eller annen side fra russland tok litt tid men det er sikkert hvert det... right Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Bra det....russland...hehe.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ikke kødd med Russland, Bra at du fant den. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ser litt moro ut med høns Ps.Jeg kødder ikke med russland. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Da jeg like å lage mods og plug-ins gleder det meg å se at det finnes en etterspørsel på dette. Da jeg nå har vært vitne til at etterspørselen på Hønse plugins er på vei opp vil jeg straks i gang med å lage mine egen katte plug in. Der kan du få en kattunge til ditt eget hus, den kommer til å bli tam og du må lære den å ikke gå på do på gulvet. Gi meg en uke og dere skal få en link! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Heh, hvis du greier å joine AI'n i Black&White med AI'n i Morrowind (som er tilnærmet ikke-eksisterende) skal du få premie av meg Det eneste NPC'r i morrowind kan gjøre er å spy ut ferdiglaget dialog, eller springe mot deg i ei rett linje og angripe. Eller gjøre ingenting, som hønsene. Endret 13. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) pusekatt er vel bare første steget i å gjøre om Morrowind til 1.personsperspektiv-utgaven av Sims (Fantasy edition © ?) Endret 13. februar 2004 av Melfacion Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Pusekatt kan du jo "bare" lage modellen til i Maya da. Men for å få den til å oppføre seg som ei pusekatt må du nok kode om halve AI'n til Morrowind..NPC'r (inkl evt. katter) er stokk dumme og ikkeno å gjøre med det. Den kan bare scriptes til å si "mjau" og gå litt rundt. That's it. Endret 13. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Blir vel ikke så spennende med katter til morrowind likevel,hvis ikke du tar saken i egne hender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå