TrulsHE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Et irriterende problem som den siste tiden har skjedd veldig ofte er: Jeg sitter og leser i en tråd på forumet, og i en post der er det linket til en annen tråd på forumet. Jeg trykker da på den, og denne blir åpnet i et nytt vindu (her er jeg ikke pålogget). Deretter lukker jeg dette nye vinduet og skal tilbake og lese mer på forumet, men når jeg da prøver å åpne noe er jeg avlogget. Utrolig irriterende å måtte logge på igjen, og så finne fram til der jeg var. Skjønner dere hva jeg mener? Flere som opplever det samme? Er det mulig å fikse? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 *flyttes* Dette er nok et lokalt problem hos deg, det virker som at du ikke har støtte for cookies eller har skrudd sikkerheten for høyt opp. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Personverninnstillinger i Internett Explorer står på middels, som er standard etter hva jeg forstår. Eller er det ikke der jeg skal se? Hva annet kan jeg eventuelt sjekke? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Du kan da bli kvitt alle problemene med å bytte til Opera? Du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 QUOTE (rlz @ 08/02/2004 : 16:46) Du kan da bli kvitt alle problemene med å bytte til Opera? Du kommer ikke til å angre. Det har du helt rett i Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Joda. Greit det egentlig. Har prøvd Opera. Men kan jo prøve å finne ut av det alikevel. Har prøvd å sette den på aller laveste (Godta alle cookies), men det samme skjer da. Hva annet kan det være? Kanskje nyttig info(?): Har Google Toolbar som blokkerer pop-ups og Norton Internet Security 2003 installert. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ja, hva skjer dersom du disabler Norton da? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Merkelig nok virker det nå. Har ikke gjort noen ting, men det har tydeligvis skjedd noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg