hkallestad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Noen som har erfaringer med denne http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details ? Er strømforsyninger av denne typen(bare en stor vifte under) skikkelig skikkelig stille? Selv om de har hard belastning? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Denne er ett godt valg og denne Dette er 2 meget gode strømforsyninger.. De bruker 120 mm vifter som gir lavt støy. Mener overklokking.no har gjort tester av strømforsyninger av disse merkene Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Denne er ett godt valgog denne Dette er 2 meget gode strømforsyninger.. De bruker 120 mm vifter som gir lavt støy. Mener overklokking.no har gjort tester av strømforsyninger av disse merkene Sistnevnte er jeg meget fornøyd med. Ikke hørbar under vanlig bruk. Eneste som bråker i PC'en min er cpu-kjøleren, men nå blir det snart vannkjøling Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ville valgt mist-versjonen, da den støyer enda mindre. I følge tester yter disse strømforsyningene en hel del mer enn spesifikasjonen sier Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Har du gullhår i rævva kan du jo plukke litt og kjøpe denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SSPROSIL350V1 Lenke til kommentar
westa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Noen som har erfaringer med denne http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details ? Er strømforsyninger av denne typen(bare en stor vifte under) skikkelig skikkelig stille? Selv om de har hard belastning? Jeg har blitt fortalt at Aopen bruker Fortron / Source PSU. I tester har disse kommet veldig bra ut. Mist bruker Fortron / SOurce som utgangspost for sine PSU. Men jeg ville nok valgt en 350W, og da kan du nesten kjøpe Aopen H600B for 745,- eller bare PSU'en for 608,- Endret 8. februar 2004 av westa Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Denne, NorthQ 400W er VELDIG stille og har bra med effekt. Jeg er meget fornøyd! Prisen er også bra. lqpl Endret 8. februar 2004 av lqpl Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 De nye MISTene er vel basert på Antec sine PSUer så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Mist 350w er basert på fortron/source, bare med en annen vifte (papst ettellerannet, med sintek glidelager). Den er også billigere enn den nevnte AOpen psu'en... Lenke til kommentar
westa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) De nye MISTene er vel basert på Antec sine PSUer så vidt jeg vet... Les her. Der står dette om Mist 350, publisert ifjor Denne strømforsyningen er en modifisert utgave av Fortron/Source sin FSP35060PN. Modifiseringen består i at viften er byttet ut med en PAPST 4412FGM, det er lagt til en SATA strømkontakt, og den har godkjenning fra NEMKO. Utover det er det samme strømforsyningen EDIT: Det stemmer at De alle nyeste MIST PSU er bygget på Antec Truepower, men dette gjelder ikke 350W. Endret 8. februar 2004 av westa Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 westa: Jeg snakker om de nye, sorte PSUene med en 92mm og en 80mm vifte... Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Denne er ett godt valgog denne Dette er 2 meget gode strømforsyninger.. De bruker 120 mm vifter som gir lavt støy. Mener overklokking.no har gjort tester av strømforsyninger av disse merkene Du får førstnevnte på PS-Data til akkurat samme prisen, og da slipper du Microplex sitt "ekspedisjonsgebyr", og du har muligheten til å betale med kredittkort slik at du også slipper oppkravsgebyr. Det er helt klart at Microplex spekulerer i dette. Trenger du en vare til 100 kr, vil denne varen koste nærmere 300 kr hos Microplex, og da vil jo de fleste sjekke om de trenger noe annet i samme slengen, for å kompensere for den sinnsyke leveringskostnaden. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Noen som har erfaringer med denne http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details ? Er strømforsyninger av denne typen(bare en stor vifte under) skikkelig skikkelig stille? Selv om de har hard belastning? Vil heller kalle den støysvak enn skikkelig skikkelig stille, men det blir jo en subjektiv vurdering da. Den PSUen der har forøvrig vifte i klarplast med 3 LEDs montert (grønn rød og blå) samt at det følger med en s-ata overgang Endret 8. februar 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå