Magnum p.i. Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 "Hei! Jeg er på utkikk etter ny mobil. Den bør ha ditten og datten, gjerne litt av ditten. Men datt er heller ikke å forakte. Noe stæsj har jeg bruk for, men det er strengt tatt ikke det viktigste. Denne mobilen bør være pen, rett og slett vakker, eller direkte nydelig å se på. Skjermen bør være enorm og kameraet bør være fullt på høyde med hva en proff fotograf bruker til å ta familiebilder. Prisen bør ligge på mellom 1800 og 1900 kroner." Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) tror ikke du har skrevet dette selv.. hvor fant du dette?? Endret 8. februar 2004 av Exstasy Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Da har du ett problem... det finnes ingen slik mobil... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Det var såpass høy kvalitet på språket at du automatisk tenkte at dette var skrevet av en annen? Jeg er smigret... Det er bare min måte å lufte min frustrasjon over de 798 daglige innleggene fra folk som trenger ny mobil hvor alle får stort sett de samme svarene. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Å nei du, så mye trenger du ikke betale for en slik telefon! 900 kroner bør være mer enn nok! Men da mangler den litt av datt. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Mangler den datt?! Jeg kan ikke leve uten datt. Datt og S37-teknologi er et must for alle nye telefoner i dag spør du meg. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) ...og den nye yellowteeth-standarden for overføring av helaftens spillefilmer mellom mobiltelefoner, kjøleskap, hanskerommet på bilen og LCD-skjermen innebygget i dyna... PSI, ABS, ESV, KLM, BBC og USA er selvsagt også viktig at en telefon i denne klassen har... skjønner ikke hvordan folk lever uten dette! Edit: Yellowteeth har selvfølgelig 5 mils rekkevidde!!! Det er en stor fordel, for da kan du få tilsendt alt mulig fra alle. Bakdelen med den nye teknologien er ukjent, men store stråleskader som endrer din genetiske sammensetning skal man ikke se bort fra. Endret 8. februar 2004 av jendor Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 LCD skjerm innebygget i dyna høres ut som en god ide for alle de som ligger oppe hele natten bare for å vente på den ene meldingen som bare må svares på med en gang! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ... og da er det utrolig kjekt med et fullsize tastatur på mobilen, sånn at den kan besvares i warp speed! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Siden dere først nevnte det. APO kan forresten være kjekt å ha, men da må man gjerne opp en prisklasse. Er nemlig viktig for meg å ha den nyeste APO-standarden til enhver tid så jeg kan besvare SZMZ'er mens jeg spiser. Henviser til min tråd, "mista mobilen oppi lappskaus". Denne telefonen hadde ikke APO-7.8 standarden, noe som resulterte i at den var umulig å bruke mens man inntok et måltid. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Jeg tror du forveksler APO med AFS 3.0-systemet. AutomaticFoodShield 3.0 er oppgradert til å beskytte mot sideveis skrensing på mobilen, forbedret antispinn i flytende mat, samt et nytt revolusjonerende gryterett-program. Selvsagt har AFS 3.0 også et ultrasonisk renseprogram med trekk på alle 10 talltaster. That's what you need, my friend! Edit: AFS har også støtte for nyere mobiler med opptil 17 talltaster. Endret 8. februar 2004 av jendor Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Dårlig topic / Feilpostet. Prøv eventuelt Off topic -> Humor eller deromkring. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg