WildGirl Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/342.html Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ahhh! den første jenta jeg har sett, hvis du virkelig er ei jente da.... Lenke til kommentar
WildGirl Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Var det sist jeg sjekket dah. Det er flere jenter på forumet, så du har nok ikke sett grundig nok. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 kanskje det, sikkert brukt rare nick og avatar for å skjule sin ID.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Siden det er en jente som poster er det ingen som tør å si OLD!!!!! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Siden det er en jente som poster er det ingen som tør å si OLD!!!!! Fordi når det er jenter med i bildet skrur gutter personligheten sin på "Jenter i nærheten av/på" til "på" og da bryr de seg ikke om slikt Lenke til kommentar
Opus Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Fordi når det er jenter med i bildet skrur gutter personligheten sin på "Jenter i nærheten av/på" til "på" og da bryr de seg ikke om slikt Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 hehe.. sansynligvis sant.. men ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå