Timur Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Diablo 2 exp er helt klart kongen over multiplayer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Diablo 2 exp er helt klart kongen over multiplayer! Der sa du det! Lenke til kommentar
danger power Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 MGS1, helt sinnsykt bra. Gleder meg til TTS og 3`ern!! Skulle gjerne ha sagt Halo, men det er litt dårlig multiplayer... Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Tony Hawk serien er fet. og battlefield. Lenke til kommentar
Asùnaro Valinòrè Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Final Fanrasy er den beste spilleserien! Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Final Fanrasy er den beste spilleserien! Bare flere kunne skjønne det... Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 er jo seff Operation Flashpoint, man kan spille det på så utrolig mange måter, og mekke mp missions selv. blir aldri lei. så kommer vel pacman og tetris... Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Min favoritt er Morrowind, det eneste spillet jeg har spilt gjennom og spilt gjennom og synes er like morsomt hver gang. Lenke til kommentar
Morbo_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Final Fanrasy er den beste spilleserien! Bare flere kunne skjønne det... Du vet at FinalFantasy faktisk er en veldig populær serie? Jeg mener, er det en serie som virkelig ikke trenger fler fanbyoyer, så er det FF (ja, jeg er enig i at serien er drit bra). Tidenes spill? Zelda: Ocarina of time. En evig klassiker som var banebrytende på alle måter i sin tid. Men siden emnet er plassert under PC seksjonen, så regner jeg med at du mener PC spill. Da står i såfall valget mitt mellom GrimFandango eller No one lives forever 1 og 2. Tre perler som har fått mindre erskjennelse enn de fortjener. Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Klarer ikke å kåre ett spill som bedre enn de andre, men det spillet jeg har brukt absolutt mest tid på de siste årene er CS. Andre spill som er geniale På pc: Diablo 2 EXP Civilization 1&3 Doom 1&2 Monkey Island 1, 2, 3 DOTT På C64: BUBBLE BUBBLE Decicion in the desert Elite På Atari Gode gamle Asteroids Nå skal det sies at jeg ikke har spilt no særlig på PS, GC, Xbox, eller nintendo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå