Gå til innhold

==== Slettet ====

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg har svart her før, men:

Final Fantasy serien, spesielt VI.

Diablo 2

Morrowind

Synes du ikke VII er best? det synes de fleste ihvertfall...

VELDIG enig med at Diablo II og Morrowind er en av de beste også...

Endret av shamanix
Lenke til kommentar
Hva var en så stor skuffelse med Cm4 da? :roll:

Hver ny CM-versjon opptok meg helt til den neste kom. CM4 var jeg lei av etter et par måneder. Det var noe som manglet, men klarer ikke helt å spesifisere hva det er. Mange trofaste CM-spillere har samme oppfatning. Selv om mulighetene er større i denne versjonen enn noen gang tidligere er jeg ikke helt komfortabel med spillet.

Er helt enig med deg. Alle før CM4 var helt geniale. Jeg satt i nesten bokstavelig talt i dagesvis foran PC bare med mat- og pissepauser. Tror det ble litt for avansert kanskje med CM4. Treningssystemet ble litt for mye å sette seg inn i. Og 2D-greia funket bare ikke helt. Uansett om man spilte som Real Madrid eller Leigh RMI så var spillerne stokk dumme.

Før var det et spill, med CM4 ble det nesten en vitenskap. Også litt dumt at de fjernet WIBWOB (eller hva det ble forkortet som...)

Lenke til kommentar

Diablo 2

Morrowind

Naj, synes Final Fantasy IX og VI er de beste. Liker fantasy stilen deres, VII og VIII ble litt for framtidsaktige. Men igrunnen kan jeg ikke uttale meg altfor mye om VII, siden jeg ikke egentlig har spilt det noe særlig.

Men liker det godt, men ikke nok til at jeg vil si at det er tidenes spill!

Forøvrig må jeg nevne en spillserie til:

Championship Manager 97/98. Det aller beste manager spillet noensinne, elsket det da jeg var interessert i fotball, liker det ennå! (Selv om jeg hater fotball)

Edit: En ting til, av de som har spilt FFVI, enten på emulator eller på SNES er det veldig mange som har det som favoritt, det er bare det at det ikke er så kjent, og når det først kom til Playstation var både grafikken dårlig, og loadetidene lange (5 sekunder for å komme inn i menyen!)

Endret av Elyas Machera
Lenke til kommentar

Diablo 2

Morrowind

Naj, synes Final Fantasy IX og VI er de beste. Liker fantasy stilen deres, VII og VIII ble litt for framtidsaktige. Men igrunnen kan jeg ikke uttale meg altfor mye om VII, siden jeg ikke egentlig har spilt det noe særlig.

Men liker det godt, men ikke nok til at jeg vil si at det er tidenes spill!

Forøvrig må jeg nevne en spillserie til:

Championship Manager 97/98. Det aller beste manager spillet noensinne, elsket det da jeg var interessert i fotball, liker det ennå! (Selv om jeg hater fotball)

Edit: En ting til, av de som har spilt FFVI, enten på emulator eller på SNES er det veldig mange som har det som favoritt, det er bare det at det ikke er så kjent, og når det først kom til Playstation var både grafikken dårlig, og loadetidene lange (5 sekunder for å komme inn i menyen!)

Jeg har spilt FFVI. Synes det er det nest beste. Men fasiten på topic ER Final Fantasy serien ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...