Elyas Machera Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Tror jeg har svart her før, men: Final Fantasy serien, spesielt VI. Diablo 2 Morrowind Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Tror jeg har svart her før, men:Final Fantasy serien, spesielt VI. Diablo 2 Morrowind Synes du ikke VII er best? det synes de fleste ihvertfall... VELDIG enig med at Diablo II og Morrowind er en av de beste også... Endret 9. mars 2004 av shamanix Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ufo: Enemy Unknown, Starcraft, Star Wars: Knights Of The Old Republic og Diablo 2 er alle skikkelig fete spill! Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hva var en så stor skuffelse med Cm4 da? Hver ny CM-versjon opptok meg helt til den neste kom. CM4 var jeg lei av etter et par måneder. Det var noe som manglet, men klarer ikke helt å spesifisere hva det er. Mange trofaste CM-spillere har samme oppfatning. Selv om mulighetene er større i denne versjonen enn noen gang tidligere er jeg ikke helt komfortabel med spillet. Er helt enig med deg. Alle før CM4 var helt geniale. Jeg satt i nesten bokstavelig talt i dagesvis foran PC bare med mat- og pissepauser. Tror det ble litt for avansert kanskje med CM4. Treningssystemet ble litt for mye å sette seg inn i. Og 2D-greia funket bare ikke helt. Uansett om man spilte som Real Madrid eller Leigh RMI så var spillerne stokk dumme. Før var det et spill, med CM4 ble det nesten en vitenskap. Også litt dumt at de fjernet WIBWOB (eller hva det ble forkortet som...) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Uten tvil Final Fantasy 7. Det aller,aller beste spillet jeg noen gang har spilt, og jeg tviler egentlig på at jeg noen gang får den samme spillopplevelsen igjen med andre spill. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Tror jeg har svart her før, men:Final Fantasy serien, spesielt VI. Diablo 2 Morrowind Synes du ikke VII er best? det synes de fleste ihvertfall... VELDIG enig med at Diablo II og Morrowind er en av de beste også... Naj, synes Final Fantasy IX og VI er de beste. Liker fantasy stilen deres, VII og VIII ble litt for framtidsaktige. Men igrunnen kan jeg ikke uttale meg altfor mye om VII, siden jeg ikke egentlig har spilt det noe særlig. Men liker det godt, men ikke nok til at jeg vil si at det er tidenes spill! Forøvrig må jeg nevne en spillserie til: Championship Manager 97/98. Det aller beste manager spillet noensinne, elsket det da jeg var interessert i fotball, liker det ennå! (Selv om jeg hater fotball) Edit: En ting til, av de som har spilt FFVI, enten på emulator eller på SNES er det veldig mange som har det som favoritt, det er bare det at det ikke er så kjent, og når det først kom til Playstation var både grafikken dårlig, og loadetidene lange (5 sekunder for å komme inn i menyen!) Endret 10. mars 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Tror jeg har svart her før, men:Final Fantasy serien, spesielt VI. Diablo 2 Morrowind Synes du ikke VII er best? det synes de fleste ihvertfall... VELDIG enig med at Diablo II og Morrowind er en av de beste også... Naj, synes Final Fantasy IX og VI er de beste. Liker fantasy stilen deres, VII og VIII ble litt for framtidsaktige. Men igrunnen kan jeg ikke uttale meg altfor mye om VII, siden jeg ikke egentlig har spilt det noe særlig. Men liker det godt, men ikke nok til at jeg vil si at det er tidenes spill! Forøvrig må jeg nevne en spillserie til: Championship Manager 97/98. Det aller beste manager spillet noensinne, elsket det da jeg var interessert i fotball, liker det ennå! (Selv om jeg hater fotball) Edit: En ting til, av de som har spilt FFVI, enten på emulator eller på SNES er det veldig mange som har det som favoritt, det er bare det at det ikke er så kjent, og når det først kom til Playstation var både grafikken dårlig, og loadetidene lange (5 sekunder for å komme inn i menyen!) Jeg har spilt FFVI. Synes det er det nest beste. Men fasiten på topic ER Final Fantasy serien ihvertfall. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jepp, lenge leve Final Fantasy! Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 For min del må d bli The Legend of Zelda - a link to the past og Ocarina of Time. Spesielt det siste er helt enormt Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 For min del må d bli The Legend of Zelda - a link to the past og Ocarina of Time. Spesielt det siste er helt enormt Spesielt det første selvfølgelig! (A Link to the Past) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Må heller ikke glemme av Zelda 2 til nes Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Må heller ikke glemme av Zelda 2 til nes Blæh, likte ikke 2'ern, men likte 1'ern. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Stronghold er det mest geniale spillet ever! Blir aldrig lei det spillet! Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Mine favoritter (ingen spesiell rekkefølge) Half Life Baldur's Gate II : Shadows of Amn Deus Ex Transport Tycoon Deluxe Medievel : Total War Anno 1602 Command & Conquer : Red Alert Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 HL2 AoC StarCraft Rad Alert Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Smak og behag.... (case closed) Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Sier det bare: Lostvikings Starcraft Zelda(til snes da) Lenke til kommentar
AxeSlicer Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Metal Gear Solid og Red Alert 2. Lenke til kommentar
hm87 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Metal Gear Solid spillene er vel det beste jeg har spilt!!! Storyen er jo helt genialt bygd opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå