Gå til innhold

==== Slettet ====

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I følge www.gamerankings.com er det Zelda: OoT som er det spillet som har fått best omtale i snitt av alle rapporterte omtaler fra nettet, samt best gjennomsnittsomtale basert på leserenes omtaler.

Tviler ikke, spillet er rett og slett genialt! :thumbs:

Det er nesten like bra som ringenes herre er på film. Har ikke prøvd LotR-spillene ennå, men jeg har ikke hørt så veeeeldig god omtale om de.

Lenke til kommentar

Konsoll: ZeldaIII - A link to the past, Super Mario Kart, Mario Kart 64, Street Fighter 2. Og så syntes jeg Turtles I på NES var utrolig morsomt, men det var kanskje bare fordi det kom i den verste turtles-tiden :).

PC: Half Life + CS, alle GTA-spillene (første er fortsatt mest morsomt), kabal :D.

Men av alle sammen: A link to the past. Hadde SNES'en min fortsatt virket skulle jeg sittet og spilt det den dag i dag.

Endret av Jvla Halvsame
Lenke til kommentar
Gaycube: Metroid Prime, Zelda - the windwaker, Resident Evil'ene.

Gaycube?

jepp, av og til blir det litt mye farger for meg ;)

gaycube - kan jo tolkes på to måter da

homofilcube - pga fargene

happycube - også pga. fargene :)

Åja, nå skjønte jeg den ;)

Tolket det på den første måten jeg...

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar

Resident evil spillo må vera da besta spillet som nåken gong har komt ut,,

eg elsker det..

da eg liker med det er historien i spillet..

at man blir faktisk red og kvekker..

har bare spilt residetn evil 2-3 og code veronoca X

venter på Resident outbraek...

hater Nitendo game cube.. dei kjøpte retigheta til å ha Resident evil 4

så da kommer ikkje på ps2 trur eg vist noen vet at da kommer på PS2 så sei i fra..

Lenke til kommentar
Konsoll: ZeldaIII - A link to the past, Super Mario Kart, Mario Kart 64, Street Fighter 2. Og så syntes jeg Turtles I på NES var utrolig morsomt, men det var kanskje bare fordi det kom i den verste turtles-tiden :).

PC: Half Life + CS, alle GTA-spillene (første er fortsatt mest morsomt), kabal :D.

Men av alle sammen: A link to the past. Hadde SNES'en min fortsatt virket skulle jeg sittet og spilt det den dag i dag.

Endelig en med Orntlig peiling på spill ;)

Kunne ikke vært mer enig med deg. :yes:

Jeg har enda alle de spillene og spiller dem fortsatt, utrolig artig og spille MP på prosjektor. Får liksom 1000 ganger så stor skjerm hver på mariokart!!! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...