Stig_W Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 I følge www.gamerankings.com er det Zelda: OoT som er det spillet som har fått best omtale i snitt av alle rapporterte omtaler fra nettet, samt best gjennomsnittsomtale basert på leserenes omtaler. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 I følge www.gamerankings.com er det Zelda: OoT som er det spillet som har fått best omtale i snitt av alle rapporterte omtaler fra nettet, samt best gjennomsnittsomtale basert på leserenes omtaler. Tviler ikke, spillet er rett og slett genialt! Det er nesten like bra som ringenes herre er på film. Har ikke prøvd LotR-spillene ennå, men jeg har ikke hørt så veeeeldig god omtale om de. Lenke til kommentar
Erquu Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 ultima 7 blood cs zelda spillene mario spillene wonderboy 3 blablabla... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Age of empires 1 og 2! de var geniale! revolusjonerende! Lenke til kommentar
rataskank Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 CnC Generals+ZH er et prima spill. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Mitt favoritt spill er uten tvil Final Fantasy VII. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Gaycube: Metroid Prime, Zelda - the windwaker, Resident Evil'ene. Gaycube? jepp, av og til blir det litt mye farger for meg Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Konsoll: ZeldaIII - A link to the past, Super Mario Kart, Mario Kart 64, Street Fighter 2. Og så syntes jeg Turtles I på NES var utrolig morsomt, men det var kanskje bare fordi det kom i den verste turtles-tiden . PC: Half Life + CS, alle GTA-spillene (første er fortsatt mest morsomt), kabal . Men av alle sammen: A link to the past. Hadde SNES'en min fortsatt virket skulle jeg sittet og spilt det den dag i dag. Endret 20. februar 2004 av Jvla Halvsame Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Gaycube: Metroid Prime, Zelda - the windwaker, Resident Evil'ene. Gaycube? jepp, av og til blir det litt mye farger for meg gaycube - kan jo tolkes på to måter da homofilcube - pga fargene happycube - også pga. fargene Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 PC: uten tvil, Transport Tycoon Deluxe. Runner-ups: GTA Vice City og CM-serien. Konsoll: Super Mario 3 til NES Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Gaycube: Metroid Prime, Zelda - the windwaker, Resident Evil'ene. Gaycube? jepp, av og til blir det litt mye farger for meg gaycube - kan jo tolkes på to måter da homofilcube - pga fargene happycube - også pga. fargene Åja, nå skjønte jeg den Tolket det på den første måten jeg... Endret 20. februar 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Legend Of Zelda: Ocarina of Time yupp Men må nok si jeg er enig med de som mener tetris og super mario, like moro enda selv om grafikken ikke er den beste Lenke til kommentar
Mor di Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Resident evil spillo må vera da besta spillet som nåken gong har komt ut,, eg elsker det.. da eg liker med det er historien i spillet.. at man blir faktisk red og kvekker.. har bare spilt residetn evil 2-3 og code veronoca X venter på Resident outbraek... hater Nitendo game cube.. dei kjøpte retigheta til å ha Resident evil 4 så da kommer ikkje på ps2 trur eg vist noen vet at da kommer på PS2 så sei i fra.. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Konsoll: ZeldaIII - A link to the past, Super Mario Kart, Mario Kart 64, Street Fighter 2. Og så syntes jeg Turtles I på NES var utrolig morsomt, men det var kanskje bare fordi det kom i den verste turtles-tiden . PC: Half Life + CS, alle GTA-spillene (første er fortsatt mest morsomt), kabal . Men av alle sammen: A link to the past. Hadde SNES'en min fortsatt virket skulle jeg sittet og spilt det den dag i dag. Endelig en med Orntlig peiling på spill Kunne ikke vært mer enig med deg. Jeg har enda alle de spillene og spiller dem fortsatt, utrolig artig og spille MP på prosjektor. Får liksom 1000 ganger så stor skjerm hver på mariokart!!! Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Super Mario Bros 3 uten konkuranse....det er spillet jeg har brukt flest timer forann. sikkert ett år til sammen. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Beste multiplayer opplevelsen jeg har hatt(og har) er definitivt Battlefield 1942. Friheten til å gjøre hva man vil tar av i det spillet. Lengre tilbake har jeg vært kjempe fan av Transport Tycoon og har vokst opp med Nes og Super Mario Bros. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Mine Favoritter: PC: Uplink Konsoll: Crash Badicoot, Manhunt Mobil: snake og også super mario står mitt hjerte nært.. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Baldur's Gate - Atmosfære, dybde og opplevelse Heroes of Might & Magic II - Alt stemmer Tetris - Så enkelt, så vanskelig Athelas Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Legend Of Zelda: Ocarina of Time ??? Zelda: A Link to the Past (Zelda III på SNES) er MYE bedre! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Legend Of Zelda: Ocarina of Time ??? Zelda: A Link to the Past (Zelda III på SNES) er MYE bedre! Nehei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå