Hullakazam Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Ahhhh, FF7, for et spill. det har jo ALT..... helt klart tidenes beste....... FF generelt er jo genialt. Beste spill serie jeg har spillt. ved siden av MGS Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Star Wars Galaxies beste spill jeg har spilt på lenge Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 S U P E R M A R I O III Når dette kom til 8 bits Nintendo var det revolusjonerende! Jeg er så sinnykt heldig at jeg var der når det kom først ut i leketøysbutikkene! NES-Generation!! Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Halo på Xbox, på pc suger det Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 MOHAAS online er veldig gøy!! blir aldri lei av det! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Det mest geniale spillet syntes jeg er Tetris. Ellers det spillet jeg liker best pga spillbarhet er GTA - Vice city. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 METAL GEAR SOLID!!! dette er det feteste spillet laget noensinne! har bare rundet det på psone men det er sikkert bra på pc også, de som ikke har spilt dette underverket syntes jeg synd på Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Transport Tycoon =D Half life med mods og Fallout 2 kommer etterpå i rekken. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 escape velocity quake 3 across cannon fodder sierra soccer Lenke til kommentar
indecisive Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Jeg for min del har Monkey Island serien som all time favorite! Men så var jo Sam & Max kult også da! Kommer det ikke en oppfølger til dette snart? Edit: Glemte DOTT, men kom på det nå... Endret 16. februar 2004 av indecisive Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Mine Favoritter: Singleplayer - Deus Ex Mulitplayer - Unreal Tournament InstaGib DM/CTF Det finnes også drøssevis med andre kvalitetsspill, WarCraft III, Unreal 2, Max Payne 2, Morrowind, Vice City, Diablo 2, Splinter Cell, Medal of Honor: Allied Assault. Spill som gjenstår å prøve og se om de er kvalitetsspill er: Tron 2.0, Mafia, Age of Mythology, Star Wars: KOTOR, Star Wars: Jedi Academy, XIII, Battlefield 1942, Invisible War, Spellforce, Prince of Persia og Call of Duty. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) hmmm.. mange klassikere .. så nå nevner jeg bare de som har hatt mye å si for min spilling som kiddo' og mer voksen det kuleste noensinne: CHRONO TRIGGER! (snes) noen av de beste må jo være FF7, Deus Ex, quake I/II ( aq2 ) Diablo, gamle gode Wolf's og Doom (til data) til super nintendo så har vi Spellforce, Super Metroid, Zelda - a Link to the past. playstation: alle RE-spillene (sorry, ff7 er og blir et dataspill for min del) Gaycube: Metroid Prime, Zelda - the windwaker, Resident Evil'ene. xbox - Halo N64 - Zelda64 - the ocarina of time og Zelda64 : the mask of majora jeg bare skrev et par, jeg .. det så uendlig mange gode spill der ute altså, man kan ikke bestemme seg for ET favoritt spill.. det er klin umulig, det .. men Chrono Trigger prøver j***** bra edit: leif Endret 15. februar 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Må nok nesten si Final Fantasy 7. Beste spillopplevelsen jeg har noen gang hatt, uten tvil! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 SNES: "Zelda: A link to the past" PC: "UT" eller "Day of the tentacle" Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Dune II og Fallout 1 Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ahhhh, FF7, for et spill. det har jo ALT..... helt klart tidenes beste....... FF generelt er jo genialt. Beste spill serie jeg har spillt. ved siden av MGS Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Super Mario Bros! Første spillet jeg spilte hvor det faktisk var historie, også har vi jo både Street Fighter II og Mortal Kombat II til SNES, pluss SMB3 (NES). Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 "Zelda a Link to the Past" "Zelda ocarina of Time" "Zelda Majoras Mask" Ingenting kommer noensinne til å slå Zelda triologien, alle de som ikke har prøvd et av de to øverste spillene suns jeg virkelig synd på!!!! Også selvsagt Mario spillen på en god 2 plass. SNES generationen var desidert den tiden da de virkelig GODE spillene kom ut Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Gaycube: Metroid Prime, Zelda - the windwaker, Resident Evil'ene. Gaycube? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Nintendo World Cup. BEST. GAME. EVER. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå