Gå til innhold

==== Slettet ====


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

beste spill gjennom tidene er jo ganske vanskelig å uttale seg om siden jeg ikke akkurat har prøvd alle, men det som står sterkest hos meg er nok det geniale Final Fantasy VII(7). Grafikken på nyere spill kan nesten ikke sammenlignes, men d er jo en viss skjarm med den kantete grafikken. d spillet mangler i grafikk, gjør d opp for seg i gameplay!

Lenke til kommentar
Moon Stone til Amiga500, har spillt det spillet så UTROLIG mange ganger at det er skummelt.

Nå står amigaen på hytta, og det er enda like kult å spille det. Burde helt klart kommet en Moon Stone 2 til pc.

Næh!!!

Bare en ReMake av Moonstone!!! Vikke ha no mer hokuspokus enn det er!! Spillet er PERFEKT!! (Annet enn litt utdatert lyd og grafikk... Men det er bare en del av sjarmen!! ;))

 

Bare sånn til alle som er for unge til å huske dette spillet: Dere har virkelig gått glipp av no!! Finn en eldre bror/kamerat m Amiga og dette spillet!! Eller finn noen som eier det (eller eide det) og Smekk igang WinUAE med spillet!! Fortsatt prima :thumbup:

Lenke til kommentar

Final Fantasy 7 uten tvil. Fikk det tell 11års dagen min, er nå 17, runda det sist for rundt 3 månder siden, totalt 16 ganger har jeg gått igjennom det spellet... like mye morro hver gang.

Det er på PC også så ingen si at det bare er et konsoll spell.

Pliiiiiis square lag en remake!

 

Morrowin er på en klar andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...