Gå til innhold

==== Slettet ====


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Championship Manager. Egentlig hele serien, ikke noe som utmerker seg, sett bort i fra at CM4 var mildt sagt en stor skuffelse.

 

2. Empire Earth. Spille skirmish med komplekse scenarios, I'm lovin' it!

 

3. Need For Speed. Hele serien, men den første utgaven må vel være den beste. En klassiker!

Lenke til kommentar
1. Championship Manager. Egentlig hele serien, ikke noe som utmerker seg, sett bort i fra at CM4 var mildt sagt en stor skuffelse.

 

2. Empire Earth. Spille skirmish med komplekse scenarios, I'm lovin' it!

 

3. Need For Speed. Hele serien, men den første utgaven må vel være den beste. En klassiker!

Hva var en så stor skuffelse med Cm4 da? :roll:

Lenke til kommentar
Hva var en så stor skuffelse med Cm4 da? :roll:

Hver ny CM-versjon opptok meg helt til den neste kom. CM4 var jeg lei av etter et par måneder. Det var noe som manglet, men klarer ikke helt å spesifisere hva det er. Mange trofaste CM-spillere har samme oppfatning. Selv om mulighetene er større i denne versjonen enn noen gang tidligere er jeg ikke helt komfortabel med spillet.

Lenke til kommentar
Hva synes dere tidenes spill er? Eller deres favorittspill... veldig vanskelig å bedømme selvsagt...

Tidenes spill er jo selvfølgelig:

Broken Sword: The knights templars :thumbs:

Jeg går ut fra at du mener "Broken Sword: The Shadow of the Templars"? ;)

 

On-topic: Outcast, System Shock 2, Thief, Half-life og The Beast Within: A Gabriel Knight Mystery.

Lenke til kommentar
Hva var en så stor skuffelse med Cm4 da? :roll:

Hver ny CM-versjon opptok meg helt til den neste kom. CM4 var jeg lei av etter et par måneder. Det var noe som manglet, men klarer ikke helt å spesifisere hva det er. Mange trofaste CM-spillere har samme oppfatning. Selv om mulighetene er større i denne versjonen enn noen gang tidligere er jeg ikke helt komfortabel med spillet.

Ja vel, det er jo smak og behag ;)

Lenke til kommentar
har mange favoritter, men de her må med:

 

Secret of Mana (snes)  :love:

Zelda - a link to the past (snes)

final fantasy 7

mafia (pc)

baldurs gate/icewind dale serien (pc)

Mange fine der ja. helt enig! prøv også Chrono Trigger, Final Fantasy VI og Myst serien(Myst, Riven, Myst III og Uru).

 

Du nevnte 2 av mine favoritter: Final Fantasy VII og Zelda - A Link to the Past.

Endret av shamanix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...