Crack Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 PacMan og Tetris er 2 geniale spill etter min mening ingen god grafikk whatsoever, men hvem trenger god grafikk hvis det er gøy?! /dC Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det orginale Super Mario Bros. Dette spillet startet en helt ny sjanger og var blueprint for alle platform spill som kom i ettertid.... Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Red Alert 1 og final fantasy 7 er to veldig bra alternativ til tidenes beste spill. Av multiplayerspill må vel nesten CS være det beste. Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 tja, worms world party for eksempel... UT Lenke til kommentar
Crack Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
kalken Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 seff er battlefield secret wapons best !!! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Det er lett: Deus Ex 1. Uten konkurranse! Endret 8. februar 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
soet Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 tror nok jeg må svare cs her ja.. spilt cs online 2 år.. digger spillet like mye enda ;> Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) jeg vet ikke, jeg tror rett og slett ikke om jeg klarer å kåre noe "tidenes beste spill" men som du sier (henviser til commodore) så er det kanskje ikke til "PC" (kategorien du postet tråden under, gjerne heller --> generell?) kan si det slik uansett, at det er de(t) første spillene jeg sitter med best minne av så slik sett kan det rett og slett være --> monkey island 3 kunne bare litt engelsk, og det var ikke engang jeg som spillte edit_ stygg leif Endret 8. februar 2004 av genesis Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Legend Of Zelda: Ocarina of Time Lenke til kommentar
Crack Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Min favoritt er Morrowind, det eneste spillet jeg har spilt gjennom og spilt gjennom og synes er like morsomt hver gang. Lenke til kommentar
iler Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 PONG, Unreal Tournament, Super Mario Kart og til sist, men ikke minst Deus Ex. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg mener at StarCraft er det beste PC spillet som noen gang er laget. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 De første spillene som faller meg inn er følgende: På PC: Silver Half-life inkl. CS Heroes of Might and Magic 3 Enemy Territory er også morsomt.. På konsoll (GameCube): Zelda: The Wind Waker Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Operation Flashpoint(fordi det er dritkult å mekke egne MPscens) og Super Mario World(fordi jeg vokste opp med den) Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) tja hva skal man si? ingen bestemt rekkefølge, alle fortjener samme plassen imo til PC; Singleplayer: Baldurs gate spillene Multiplayer: Firearms (mye mer action og ikke så mye camping som cs + en del detaljer som ikke mangen andre spill har) PVK (et av de morsomste multiplayer spillene med tanke på, ja MORRO) Console (eller hvordan nå dette skrives): Final fantasy 7 Endret 9. februar 2004 av Eurofighter Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Inget spel slår väl Shack? Några hundra år gammalt och still going strong! Vem håller världsmästerskap i Starcraft, Operation Flashpoint eller Zelda om trehundra år? /Olle Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 MOHAA medal of honor allied assult . best ever går aldrig lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå