Zerzk Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg har da flyttet delene fra mitt gamle til mitt nye kabinett. Når jeg endelig hadde flyttet over alle delene og koblet de til pcen (kan hende at noe er koblet feil men det er usannsynlig siden jeg sjekka med kompisen og vi har likens pc), så skal jeg ta å skru på strømtilførselen (en knapp som kan peke på 1 eller 0). Tok den på 1, og en fryktelig, konstant piping. Prøvde å skru på pcen, men det gikk heller ikke. Skrur jeg av strømforsyningen, stopper det. På starter det. Kan noen hjelpe en stakkars nybegynner med på som gjorde noen over hans evne?! Det hadde vært veldig hyggelig Desperat zerzk som skreiv dette. Sitter på brodern sin pc. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vil nokk tippe det er noe som kortslutter Det du gjør er å ta ut hovedkortet å sjekker at det ikke står noen overflødige avstandsstykker, de du skrur skruene inn i kabinettet. Er det noen til overs, som står på feil plass så kortslutter dette hovedkortet og feil oppstår. Det du også kan gjøre er å montere alt utenfor kabinettet og starte opp. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 På antistatiske poser, vrengt. Eller matte om du har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå