Gå til innhold

Mobil Grandiosa.


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[quote name=Ingar side 1 skrevet en gang i hans liv ;) ]Noen som vet hvor man kan få grandiosa som themes til mobilen sin?

 

 

BTW: Hva synes dere er best, den deilige, kjøttdeig og løk, eller pepperoni?(som har et lass med ost over seg og et par lunkene pølser) Mvh Ingar.

(er ikke så farlig med de thems greiene, bare svar på hva dere synes er best)

 

som du ser spurte han først om themsene; mens alle andre tok av med d lille underspørsmålet...

men men... ;)

Lenke til kommentar
Ingar: prøv å spørr etter themet på mobilchat..

 

Join gjerne dere andre også..

Nei!

 

Kjøpt og betalt av jmmk ser jeg... :p

Du er bare dritsær og venneløs ( ja jeg vet jeg gjentar JMMK nå men jeg måtte bare si det) Og du er sikkert bare missunelig fordi vi har en mobilchat og du ikke har det...

 

Ville aldri solgt meg for noe eller til noen.. ER med frivillig.. vi begge "forguder" E700 sølv og vi deler chatten selv om JMMK startet den, hørt om å dele før.. ??

 

Og hvordan kan du påstå at du ser at jeg er kjøpt og betalt av jmmk??!!? Du kjenner oss ikke og selfølgelig vil begge ha folk til chaten vår.. sånn er det bare.. Inegn har kjøpt noen her..

 

Til alle andre: sorry det sure innlegget men hans innlegg irriterte meg noe innmari!!!!!

Lenke til kommentar
Ingar: prøv å spørr etter themet på mobilchat..

 

Join gjerne dere andre også..

Nei!

 

Kjøpt og betalt av jmmk ser jeg... :p

Du er bare dritsær og venneløs ( ja jeg vet jeg gjentar JMMK nå men jeg måtte bare si det) Og du er sikkert bare missunelig fordi vi har en mobilchat og du ikke har det...

 

Venneløs? Du har da ingen peiling overhodet om han har venner eller ikke, utrolig teit å trekke det opp.....

 

Litt sær.....kanskje ;) , men å trekke konklusjoner på at han er venneløs r jo helt teit.

 

Skjønner dessuten Eulogy godt, blir litt mye mas om denne mobilchatten fra deg og jimmk. Tror alle på forumet har fått det med seg nå. ;)

Lenke til kommentar
Ingar: prøv å spørr etter themet på mobilchat..

 

Join gjerne dere andre også..

Nei!

 

Kjøpt og betalt av jmmk ser jeg... :p

Du er bare dritsær og venneløs ( ja jeg vet jeg gjentar JMMK nå men jeg måtte bare si det) Og du er sikkert bare missunelig fordi vi har en mobilchat og du ikke har det...

 

Ville aldri solgt meg for noe eller til noen.. ER med frivillig.. vi begge "forguder" E700 sølv og vi deler chatten selv om JMMK startet den, hørt om å dele før.. ??

 

Og hvordan kan du påstå at du ser at jeg er kjøpt og betalt av jmmk??!!? Du kjenner oss ikke og selfølgelig vil begge ha folk til chaten vår.. sånn er det bare.. Inegn har kjøpt noen her..

 

Til alle andre: sorry det sure innlegget men hans innlegg irriterte meg noe innmari!!!!!

:thumbup: YOU GO GIRL! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ingar: prøv å spørr etter themet på mobilchat..

 

Join gjerne dere andre også..

Nei!

 

Kjøpt og betalt av jmmk ser jeg... :p

Du er bare dritsær og venneløs ( ja jeg vet jeg gjentar JMMK nå men jeg måtte bare si det) Og du er sikkert bare missunelig fordi vi har en mobilchat og du ikke har det...

 

Venneløs? Du har da ingen peiling overhodet om han har venner eller ikke, utrolig teit å trekke det opp.....

 

Litt sær.....kanskje ;) , men å trekke konklusjoner på at han er venneløs r jo helt teit.

 

Skjønner dessuten Eulogy godt, blir litt mye mas om denne mobilchatten fra deg og jimmk. Tror alle på forumet har fått det med seg nå. ;)

Hvis han tror at fordi jeg sier/"kjemper" for det samme som JMMK så er jeg kjøpt sier jo det litt om den sopsiale intelligensen kansje?? Det virker ihvertfall sånn for meg.. Men det er min mening da..

Lenke til kommentar
Ingar: prøv å spørr etter themet på mobilchat..

 

Join gjerne dere andre også..

Nei!

 

Kjøpt og betalt av jmmk ser jeg... :p

Du er bare dritsær og venneløs ( ja jeg vet jeg gjentar JMMK nå men jeg måtte bare si det) Og du er sikkert bare missunelig fordi vi har en mobilchat og du ikke har det...

 

Venneløs? Du har da ingen peiling overhodet om han har venner eller ikke, utrolig teit å trekke det opp.....

 

Litt sær.....kanskje ;) , men å trekke konklusjoner på at han er venneløs r jo helt teit.

 

Skjønner dessuten Eulogy godt, blir litt mye mas om denne mobilchatten fra deg og jimmk. Tror alle på forumet har fått det med seg nå. ;)

Går det an å ha venner når man oppfører seg sånn da?

 

Jeg støtter de 2 jentene våre ;)

Lenke til kommentar
Ingar: prøv å spørr etter themet på mobilchat..

 

Join gjerne dere andre også..

Nei!

 

Kjøpt og betalt av jmmk ser jeg... :p

Du er bare dritsær og venneløs ( ja jeg vet jeg gjentar JMMK nå men jeg måtte bare si det) Og du er sikkert bare missunelig fordi vi har en mobilchat og du ikke har det...

 

Venneløs? Du har da ingen peiling overhodet om han har venner eller ikke, utrolig teit å trekke det opp.....

 

Litt sær.....kanskje ;) , men å trekke konklusjoner på at han er venneløs r jo helt teit.

 

Skjønner dessuten Eulogy godt, blir litt mye mas om denne mobilchatten fra deg og jimmk. Tror alle på forumet har fått det med seg nå. ;)

Går det an å ha venner når man oppfører seg sånn da?

 

Jeg støtter de 2 jentene våre ;)

Trenger man nødvendigvis oppføre seg helt likt ovenfor venner som man trenger ovenfor totalt ukjente folk på et internett forum? :roll:

 

Jeg gjør iallefall ikke det. Tror ikke Eulogy gjør det heller.

Endret av -:Coldplay:-
Lenke til kommentar
Ingar: prøv å spørr etter themet på mobilchat..

 

Join gjerne dere andre også..

Nei!

 

Kjøpt og betalt av jmmk ser jeg... :p

Du er bare dritsær og venneløs ( ja jeg vet jeg gjentar JMMK nå men jeg måtte bare si det) Og du er sikkert bare missunelig fordi vi har en mobilchat og du ikke har det...

 

Venneløs? Du har da ingen peiling overhodet om han har venner eller ikke, utrolig teit å trekke det opp.....

 

Litt sær.....kanskje ;) , men å trekke konklusjoner på at han er venneløs r jo helt teit.

 

Skjønner dessuten Eulogy godt, blir litt mye mas om denne mobilchatten fra deg og jimmk. Tror alle på forumet har fått det med seg nå. ;)

Hvis han tror at fordi jeg sier/"kjemper" for det samme som JMMK så er jeg kjøpt sier jo det litt om den sopsiale intelligensen kansje?? Det virker ihvertfall sånn for meg.. Men det er min mening da..

Er det bare meg som legger merke til :p tegnet bak den "kjøpt og betalt" setningen til Eulogy?

 

Hvis du hadde hatt noen særlige sosiale antenner ville du skjønt at han så det på en litt fleipete måte.

 

Det er min mening.

Lenke til kommentar
Du mener altså at det er helt greit å oppføre seg som en dritsekk bare fordi du ikke snakker fysisk med en person :roll: Tror ikke det du lille gutt... Dessuten er det ikke bare ukjente folk her ;)

Nei, men det var ikke det diskusjonen handlet om. Diskusjonen handlet om at han kan ha venner selv om han noen ganger har litt kort lunte her på forumet, er du enig?

Jeg syns også at Eulogy oppfører seg litt dårlig her på forumet, og det syns jeg selvfølgelig ikke er greit, men man trenger vell ikke henge han ut for å ikke ha venner fordet vell?

 

Skjønner du det "lille mann"?

Lenke til kommentar
Ingar: prøv å spørr etter themet på mobilchat..

 

Join gjerne dere andre også..

Nei!

 

Kjøpt og betalt av jmmk ser jeg... :p

Du er bare dritsær og venneløs ( ja jeg vet jeg gjentar JMMK nå men jeg måtte bare si det) Og du er sikkert bare missunelig fordi vi har en mobilchat og du ikke har det...

 

Ville aldri solgt meg for noe eller til noen.. ER med frivillig.. vi begge "forguder" E700 sølv og vi deler chatten selv om JMMK startet den, hørt om å dele før.. ??

 

Og hvordan kan du påstå at du ser at jeg er kjøpt og betalt av jmmk??!!? Du kjenner oss ikke og selfølgelig vil begge ha folk til chaten vår.. sånn er det bare.. Inegn har kjøpt noen her..

 

Til alle andre: sorry det sure innlegget men hans innlegg irriterte meg noe innmari!!!!!

Her er det ganske tydelig at noen ikke har skjønt at jeg kødda. Når jeg bruker -> :p den så betyr det at jeg kødder. Burde ikke være så vanskelig hva? Ro ned trusa mener jeg. Det du gjør nå er hetsing av en person(meg), hvorfor? Fordi du ikke har nok iq til å skjønne at jeg tulla. Og når du kommer med ting som at jeg er SÆR og VENNELØS så er du helt på jordet. Verdens beste argument å komme med på internett, hvertfall når du IKKE kjenner meg, IKKE har sett, og IKKE vet noen verdens ting om meg. Kanskje det er du som er venneløs? Ikke vet jeg, men jeg sier hvertfall ikke noe så tåpelig som det der. Det her er internett. Hvis du ikke skjønner eller tåler en spøk så ikke heng på nett da. Jeg er her på forumet for å diskutere, og når jeg diskuterer så sier jeg min mening, jeg er ærlig. Skjerp deg. Vurderer å rapportere til moderator for uthenging av person(meg) og hetsing.

 

Og jeg ser ikke helt poenget med at du forguder E700? Kan ikke huske at jeg nevnte noe om mobilen din. Ikke visste jeg at du hadde E700 heller.

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar
Whatever... Han kan oppføre seg som en normal person uansett... men det er ingen vits at vi diskuterer andre mennesker... vi lar han snakke selv...

Og her har vi deg igjen. Har fått nok av den holdningen din. Bare fordi jeg har diskutert med deg tidligere og du ikke har tålt det så burde du ikke komme og si at folk som meg umulig kan ha venner? Det er lov å tenke litt. Du har sikkert noe imot meg pga noen av diskusjonene vi har hatt som f.eks fjortis mobil. Men der var du helt på jordet med argumentene dine. Husk at dette er et forum der vi diskuterer ting og tang. Når jeg diskuterer så sier jeg det jeg har i tankene og det jeg mener. Jeg er ærlig og sier rett ut hva jeg mener. Det har dere sikkert fått med dere, men nå syns jeg at du har gått for langt. Hvis du ikke tåler litt diskusjon så hva gjør du her da? Det her er internet, tåler du ikke hva som blir sagt her, og hva som blir sagt av meg så ikke stikk innom her. Du kan også la være å lese mine poster. Verre enn det er det ikke. Ikke uttal deg om meg som person. Du kjenner meg ikke og du vet ikke noen ting om meg. Greit nok at du er 14 år, men makan oppførsel. En ting jeg har lagt merke til at du ikke turte å si noe før en annen sa noe om meg. Liten pyse normann? Jeg oppfører meg som en normal person.

 

Coldplay: Jeg har ikke kort lunte. Les mine innlegg, jeg kan ikke se at jeg eksploderer når jeg sier min mening. Det tar andre seg av. Og takk for støtten. :thumbup:

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...