Artistic.Hipster Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Håper ikke det, men ingar har jo fortsatt ikke fått link til noe grandiosa theme Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 gir noen meg en pc der det theme editoren virker så... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 heia mild taco! Kan du ikke bare synge inn sangen på opptakeren og spille den av som ringetone da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kan du ikke bare synge inn sangen på opptakeren og spille den av som ringetone da? ???hæ Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 har snakket med familien min og de stemmer... kjøtt deig og løk hele gjengen!!!!!! stem på kjøttdeig og løk!!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 har stemmt litt på skolen idag (forskjellelige pc'er) tror jeg stemte rundt 50 ganger... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 har snakket med familien min og de stemmer... kjøtt deig og løk hele gjengen!!!!!! stem på kjøttdeig og løk!!! De teller ikke Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 det er jo sånn at de bare teller 1 stemme pr. pc (grandiosa.com) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 The score is 18-8 to the onion and kjøtt deig Osemnást- Osém atten-åtte eighteen-eight achtzehn-acht (aner ikke helt hvordan man staver 8 ) arton-åtta We're now moving into the 26 round of voting Choosebakken's idiotic vote was not countet cause for all we know, he maight not even have a family tuller bare med deg choosebakken Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 The score is 18-8 to the onion and kjøtt deig Osemnást- Osém atten-åtte eighteen-eight achtzehn-acht (aner ikke helt hvordan man staver 8 ) arton-åtta We're now moving into the 26 round of voting Choosebakken's idiotic vote was not countet cause for all we know, he maight not even have a family tuller bare med deg choosebakken hehehe.. men kjøttdeig og lauk vinner klart! Lenke til kommentar
mphones Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 PEPPERONI!! du manglet noen tegn der... gjør d for deg: PEPPERONI hehe, wooops.... takker Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 stillingen er nå 18-8 til kjøttdeig og løk. Trur det også ble sluttresultatet da denne tråden nå er mer eller mindre død. Det er nå også offesielt, at blant oss mobilgalninger, er kjøttdeig og løk favoritten. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Neida det er ikke over enda. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Jeg går for pepperonien!! Endret 10. februar 2004 av jorn_:-D Lenke til kommentar
OleP Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) huff, kan dem ikke bare kvitte seg med mild taco og satse på både pepperoni og kjøttdeig & løk istedet. jeg går for kjøttdeig & løk hvis jeg må velge mellom en av de. Endret 10. februar 2004 av OleP Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Neida det er ikke over enda. neivell, men da er stillingen 19-9. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 huff, kan dem ikke bare kvitte seg med mild taco og satse på både pepperoni og kjøttdeig & løk istedet. jeg går for kjøttdeig & løk hvis jeg må velge mellom en av de. enig!! mild taco er ikke noe tess! men kjøttdeig og lauk er den beste! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hvis de er noe de bør kvitte seg med så er det den vanlige papp-grandisen. Den har vel utspilt sin rolle lenge nok nå tror jeg. Men etter nøye vurdering, (2stk Pepperoni og 2stk K&L), har jeg funnet ut at jeg kommer til å stemme K&L i den offisielle avstemmingen på grandiosa.no (og også i denne tråden). Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Hvis de er noe de bør kvitte seg med så er det den vanlige papp-grandisen. Den har vel utspilt sin rolle lenge nok nå tror jeg. Men etter nøye vurdering, (2stk Pepperoni og 2stk K&L), har jeg funnet ut at jeg kommer til å stemme K&L i den offisielle avstemmingen på grandiosa.no (og også i denne tråden). kjempebra, da er stillingen 20-9. (til kjøttdeig og løk seff!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg