Ingar Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) 18-7 til kjøttdeig og løk BTW remerser, du har stemt en gang før. Endret 9. februar 2004 av ingar Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 husket ikke men giddet heller ikke å gå igjenom de 6-7 sidene Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 VI vill ha med mild taco!!! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Rart denne posten ikke er stengt enda... MILD TACO 4 EVER!! Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 tror desverre ikke at noen har giddet å lage et pizza theme til 6600 enda... men jeg oppfordrer alle som har sans for god pizza å stemme på Kjøttdeig & Løk!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Fredag 13. februar blir en sann ulykkes dag... for da kommer peperoni å lede!!! skal selv stemme rundt 100 stemmer imorgen; igjennom skolen sitt omfattende nett av pc'er ... Muhahaha! min nye kampsak!! (uansett om jeg hater frossenpizza ) STEM PEPERONI! Endret 9. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) tror desverre ikke at noen har giddet å lage et pizza theme til 6600 enda... men jeg oppfordrer alle som har sans for god pizza å stemme på Pepperoni!! Faktisk så har jeg sett ett hamburger og pizza theme til 6600 Endret 9. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Fyfyfy slemt å endre på andres innlegg Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dessuten staves det p-e-p-p-e-r-o-n-i Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Fyfyfyslemt å endre på andres innlegg "..im bad!" Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (og mobilchatten vil ha flere medl.) Bla bla... Jeg joiner hvertfall ikke chatten din. ikke jeg heller så koselige dere er da... Ja vi er det. Her diskuteres det pizza og ikke mobil chat. Prøver å stjele chattere eller? Join heller kanalen på EFnet du. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Droppa en kjøttdeig og løk grandis opp/ned på kjøkkengulvet lørdag da jeg tok den ut av ovnen Alt fyllet falt av, og deigen landa til slutt med "smørsida" ned Ble ikke noe mer pizza, og det var utrolig kjipt, fordi den er mye bedre enn pepperoni-varianten jeg hadde fortært noen minutter tidligere... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 verste er vel den bilde serien av en grandiosa som blir kokt; for å så bli stekt i ovnen... KVALMT Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) PEPPERONI!! du manglet noen tegn der... gjør d for deg: PEPPERONI Endret 9. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dette blir faktisk Off Topic fra off topicen igjen.... Men, god pizza har ingenting med Grandiosa å gjøre. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Dette blir faktisk Off Topic fra off topicen igjen.... Men, god pizza har ingenting med Grandiosa å gjøre. ENDELIG EN SOM SKJØNTE DET!!! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Wow svært så mange stemmer det ble her da, bra at noen har tatt til fornuft å stemmer pepperoni Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 snart blir vel denne flyttet til -->søppel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg