SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) hallooo, hvor blir dere av ? Endret 8. februar 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Stillinga er 9-3. MAKAN. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ja! har smakt pepperoni på pizza, men ikke grandis pepperoni. Du må seriøst begynne å forklare deg bedre når du poster. Blir nesten som å si at jeg ikke har smakt pizza fordi jeg bare har spist grandiosa. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er ikke sikkert. Han sier han ikke har smakt pepperoni og da tyder jeg det som at han ikke har smakt pepperoni i det hele tatt. Makan... samma det da! har smakt big one pepperoni. men ikke grandiosa pepperoni! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 kansje jeg skal fikse et grandiosa-forum også på sia mi? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Helt enig Eulogy. Men kan jeg tolke det du har skrevet som en stemme til kjøttdeig og løk? EDIT: Og Swag, du er jo kjent for og ha god smak. du stemmer vell seff også på kjøttdeig og løk? Endret 8. februar 2004 av ingar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er ikke sikkert. Han sier han ikke har smakt pepperoni og da tyder jeg det som at han ikke har smakt pepperoni i det hele tatt. Makan... samma det da! har smakt big one pepperoni. men ikke grandiosa pepperoni! Du skjønner visst ikke du. Jeg har aldri i mitt liv drukket brus før, men jeg drikker cola hver eneste dag. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 gjør det du Ingar! vi med GOD smak støtter deg... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Helt enig Eulogy. Men kan jeg tolke det du har skrevet som en stemme til kjøttdeig og løk? EDIT: Og Swag, du er jo kjent for og ha god smak. du stemmer vell seff også på kjøttdeig og løk? Jau, min stemme går til kjøttdeig og løk. Baoo! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Yeay, kjempebra. da er det 10-3. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg har ikke smakt noen.. Synes generelt at grandis smaker papp. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 men alikavell stemmer du på kjøttdeig og løk? Lenke til kommentar
Navy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 kjøttdeig og løk er helt klart best!! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 flott, 11-3. Jeg gjentar, stillingen er 11 - 3 til KJØTTDEIG OG LØK. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Stemmer kjøttdeig og løk da jeg hater å tape Eller, liker den også best av de to, da! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det som burde blitt gjort er å få tilbake den pizzaen som bare het "Pepperoni", laget av Stabburet. Dessverre forandret de denne typen for noen år siden og nå finnes den reinkarnert som "Big One Pepperoni" hvis jeg ikke tar feil. Så få tilbake den gode gamle pepperonitypen og behold kjøtt&løk grandisen!! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 stillingen er nå 13-3. til kjøttdeig og løk. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (og mobilchatten vil ha flere medl.) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ikke steng denne tråden zero!!! vi må vite hvem som vinner.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg