SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) kjøttdeig, løk , MOBILCHAT , og grandiosa, denne tråden ber om å bli stengt, hehehe (hint-hint) Endret 8. februar 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) alrdi i værden, JEG spurte om grandiosa-themes.. men for all del, forsett og stem. EDIT: Stillingen er forsatt 8-2 til kjøttdeig og løk. EDIT 2: Og ikke glem og dra innpå www.grandiosa.com/ og stem på kjøttdeig og løk der også. Endret 8. februar 2004 av ingar Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) det skal jeg!!!! kjøttdeig & løk er jo best!!! (det er mobilchat også, thi-hi ) Endret 8. februar 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Altså 7 ( til mobilchat, se siggen min og kjøttdeig og løk) og 2 til (mobilchat og peperoni) Er blitt nestleder på chatten skjønenr dere.. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kjøttdeig og løk er kommet for å bli Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Behold Kjøttdeig & Løk og Pepperoni. HIV UT MILD TACO!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Kjøttdeig? Løk? Pepperoni? Skinkepizza!!! Mild Taco or original Grandiosa = Er denne tråden flyttes-til-søppel-materiale eller? Edit: Heller Pepperoni enn kjøtttdeig og løk 9-3 Endret 8. februar 2004 av zeph Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er jo så mange Pizza merker som har peperoni.. men kjøttdeig og løk er noe nytt og originalt.. Den beholder vi Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Grandiosa themes hadde vært kult! Spesielt hvis Mild Taco hadde blitt kasta vekk og blitt servert Kjøttdeig og løk pluss pepperonien. Men holder en tann på kjøttdeig og løk!(min stemme) hmm kjøttdeig og løk theme, kuult! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Nydelig XPI. Da leder kjøttdeig og løk 9-2. (Synd det Gandalf , når har du ihvertfall tapt. å bare så du vet det, remerser bare lurer deg ) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hva med en grandiosadiskusjon på mobilchatten??? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hehe.. ja jeg trenger litt liv på chatten nå som jmmk ble sulten av denne topicen og gikk for å kjøpe seg burger. .Jeg vil også har burger.. Eller helst KJØTTDEIG OG LØK pizza.. Må få mamma til å kjøpe inn noen av de imorra Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Får vel stemme Kjøttdeig & Løk jeg da.. (hiv ut mild taco ) Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (hiv ut mild taco ) Mild taco er jo den beste da Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 mild taco smaker drit! (jeg har ikke smakt drit asså) men kjøtt og lauk er best.. har ikke smakt pepperoni men pepperoni på pizzaen er ikke godt vertfall.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 mild taco smaker drit! (jeg har ikke smakt drit asså)men kjøtt og lauk er best.. har ikke smakt pepperoni men pepperoni på pizzaen er ikke godt vertfall.. Hvis du har smakt pepperoni på pizza så har du smakt pepperoni. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Han har ikke smakt grandiosa peperoni Eulogy, men han har smakt en eller annen type pepperoni pizza. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ja! har smakt pepperoni på pizza, men ikke grandis pepperoni. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er ikke sikkert. Han sier han ikke har smakt pepperoni og da tyder jeg det som at han ikke har smakt pepperoni i det hele tatt. Makan... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 einsformige folket var da... kjøttdeig og løk på pizza er som brunost og syltetøy på skiva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg