Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Liker best hjemmelaget pizza med ost, løk og kjøttdeig, så senere på kvelden ei god varm PUSSY til nattmat Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Synes begge to var ganske ok faktisk. Mulig jeg holder en liten knapp på pepperoni varianten dog. Men du er ikke sikker? altså, din stemme teller ikke. forsatt 5-2. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Må si jeg liker kjøttdeig og løk best kjøttdeig og løk Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Må si jeg liker kjøttdeig og løk best kjøttdeig og løk bra mann, 6-2. (til kjøttdeig og løk) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) 7-2 Pepperoni kan man få på andre pizzaer.. EDIT noen sa 6-2 før meg.. Endret 8. februar 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Synes begge to var ganske ok faktisk. Mulig jeg holder en liten knapp på pepperoni varianten dog. Men du er ikke sikker? altså, din stemme teller ikke. forsatt 5-2. Nei ikke helt sikker, må kjøpe hvertfall en til av hver før jeg kan bestemme. Så 5-2 er greit. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Bytter bort stemmen min til pepperoni istedne jeg... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Kom igjen no folkens, alle dere gode, lovlydige, kjøttdeig og løk-borgere! STEM! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Bytter bort stemmen min til pepperoni istedne jeg... mot reglene. EDIT: Så jeg må bemerke at det forsatt er 7-2. Ingen kan stemme to ganger uansett. da blir de teit. stemmer man en ting MÅ man stå for det. EDIT 2: Det nytter lissom ikke og først stemme Høyere, legge seddelen ned i valgboksen, deretter ta den opp og stemme AP. Endret 8. februar 2004 av ingar Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Er det lov å stemme på mild taco? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Er det lov å stemme på mild taco? mild taco er urelevant, da det er enten kjøttdeig og løk eller pepperoni som skal vekk til høsten. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Er det lov å stemme på mild taco? mild taco er urelevant, da det er enten kjøttdeig og løk eller pepperoni som skal vekk til høsten. jeg stemmer mild taco jeg... Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvis dere på grandiosa.com kan dere se at kjøttdeig og løk leder ikke bare her på amobil, men også i hele vårt stolte kongedømme Stillingen er som følger: Kjøttdeig og løk: 54% pepperoni: 46% Ganske jevnt. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 den oppdateres jo bare på fredager da... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (kom på mobilchat, link under) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (kom på mobilchat, link under) Det var ikke spesielt mange der.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) (kom på mobilchat, link under) Det var ikke spesielt mange der.. det er jo derfor hun ber flere komme dit da EDIT: påpeker at stillingen er 7-2 til kjøttdeig og løk over pepperoni. Endret 8. februar 2004 av ingar Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kjøttdeig og løk! Beste pizzaen. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Kjøttdeig og løk! Beste pizzaen. kjempebra, stillingen er nå 8-2 til kjøttdeig og løk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg