remerserr Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 der tok du litt feil; legge inn et saklig bilde Lenke til kommentar
javvad Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 jeg skjønner ikke hvorfor dere deltar i Grandiosas skitne triks for å selge mer pizza. De skal holde på med denne kampanjen i ca 1år, og inntil da har folk kjøpt ekstra mange pizzaer de har tjent på grunn av reklamen. Når den kampanjen først er ferdig, og de skal ta vekk en av pizzakandidatene sine, har de solgt mer enn de ville ha gjort uten å lure folk. Kanknskje de t.o.m sier at siden begge kandidatene ble storelsket av folkene, beholder de begge elns. EVIL GRANDIOSA Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 ehm...nei... alltid bra med nye ting Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 har ikke kjøpt mere grandis... tvert imot... har kjøppt mindre (totalt kjøppt 3 peppiser og 1 k og l) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har bare kjøpt mindre av den vanlige.. Bare byttet den ut mot kjøttdeig og løk.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) :scared: Altså, 19 sider om hvilken pizza som smaker best, på MOBILFORUMET? Folkens - Off Topic/Søppel er rette kategorien for dette! Uff, jeg skjems nesten. Jeg sier forresten IKKE at jeg synes slike diskusjoner ikke hører hjemme på forumet, men så absolutt ikke i denne kategorien! Så tråden stenges umiddelbart. Jeez! Endret 22. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg