-:Coldplay:- Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 aldri sette ellr hørt om de... og jeg bor i tr.heim Masser av de her i "blærum" Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 aldri sette ellr hørt om de... og jeg bor i tr.heim Masser av de her i "blærum" skulle ønske at vi også hadde kjøtt og lauk-frie butikkker i tr.heim Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 aldri sette ellr hørt om de... og jeg bor i tr.heim Jeg også bor I Trondheim. Og det er nok ingen meny her nei. Men uansett, Meny var de som hadde kjøttdeig skandalene, så jeg ville ikke kjøpt grandiosa Kjøttdeig og løk derfra Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Jeg også bor I Trondheim. Og det er nok ingen meny her nei. kan hende d ligger i rosenborg og der ett sted... men ikke andre plasser i byen... EDIT: Men uansett, Meny var de som hadde kjøttdeig skandalene, så jeg ville ikke kjøpt grandiosa Kjøttdeig og løk derfra LOL! Endret 14. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
voice- Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Må jo si at jeg er en peperoni-fan...den er mildere enn andre peperoni-pizzaer, og en verdig Grandiosa Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Må jo si at jeg er en peperoni-hater...den er mildere enn andre peperoni-pizzaer, smaker mer papp en den andre grandiosaene, og har en alfor søt smak. Den er en uverdig Grandiosa. Men jeg gir alikavell min stemme til den. NÅ er stillingen 23-15 til Kjøttdeig og Løk! Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Er det noen som har startet en lignende tråd et eller anet sted på hw.no nettverket? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 aldri sette ellr hørt om de... og jeg bor i tr.heim Jeg også bor I Trondheim. Og det er nok ingen meny her nei. Men uansett, Meny var de som hadde kjøttdeig skandalene, så jeg ville ikke kjøpt grandiosa Kjøttdeig og løk derfra Ehm.. Tror du de bytter ut kjøttdeigen på meny-butikker eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Dette hadde jo virkelig mye me mobiler og gjøre. Menmen, jeg stemmer for kjøtt og løk! (liker ikke pepperoni ) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Ehm.. Tror du de bytter ut kjøttdeigen på meny-butikker eller? Greia er at meny en stund tok vekk datostemplingen på gammelt kjøtt, satt på nyere datostempling, og solgte det til fullpris. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) feil. 24-15 var det riktige. Endret 15. februar 2004 av ingar Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Ehm.. Tror du de bytter ut kjøttdeigen på meny-butikker eller? Greia er at meny en stund tok vekk datostemplingen på gammelt kjøtt, satt på nyere datostempling, og solgte det til fullpris. Tviler på at de gjorde det med pizza og.. Jeg synes denne posten hører hjemme i søppel, ingar brukte vel theme-greia som "unnskyldning" for å la den tråden få bli. Det finnes allerede en tråd om dette i søppel-kategorien. Bryr du deg ikke om themes nå da, ingar? Bare ute etter å whine om hva du synes er best, og vil at andre skal stemme på? Dessuten smaker ****** ikke pepperoni-grandis papp! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Dato på kjøttet til Grandiosa har ingenting med Meny å gjere. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Dato på kjøttet til Grandiosa har ingenting med Meny å gjere. Riktig, er bare TC som ikke greide og ta som en spøk. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Dato på kjøttet til Grandiosa har ingenting med Meny å gjere. Riktig, er bare TC som ikke greide og ta som en spøk. Spøk ja liksom. Og.. tror du alle på forumet vet hvem "TC" er? Tror ikke det, så bruk nick istedet du.. Endret 15. februar 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Er det noen som har startet en lignende tråd et eller anet sted på hw.no nettverket? Ja, det ligger en del tråder om dette i "annet" på hw.no jeg startet et, men det var ikke like "organisert" som dette Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Kjøttdeig og løk! 25-15. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvordan fikk du det til å bli 25-15 jeg får det bare til å bli 24-15? Får gå gjennom det en gang til Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 I:H stemte kjøttdeog og løk BTW: Hvorfor så sjelden på MSN på tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg