Gå til innhold

Mobil Grandiosa.

Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal si ordet "venneløs" fikk deg (eulogy) til å gå i taket ja, kansje et svakt punkt?    :roll:

ellers skylder jeg deg en unskyldning....  som du får her!

så glemmer vi dette.  :cry:

Kan du la det ligge nå? Nå har jeg sagt at jeg er ferdig med saken eller send meg en PM. Håper du kan respektere det. Og det var ikke et svakt punkt. Jeg bare reagerte på noe tåpelig. Unnskyldning akseptert. ;)

Topic: All pizza er godt så lenge det ikke er grandis :p

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar
Stillingen er nå 22-11 pepperoni nærmer seg med stormskritt :thumbup:

joda, den offesielle stillinger er 22-11.

Nå har pepperoni "bare" 50% mindre stemmer en kjøttdeig og løk.

Kjøttdeig og Løk for evah.( Ihvetfall i morgen, lørdag og søndag )

EDIT:

fint at alle er tilbake til topic, og er ferdige med utavsæsjølopplevelsen sin :)

Og til dere som synes tråden er tåpelig, ikke les den. skaff dere et liv. :laugh:

Endret av ingar
Lenke til kommentar

Dere kan bare glemme at pepperoni vinner... Min stemme går selvfølgelig til Kjøttdeig og løk. Hvis det blir pepperoni som ligger i frysedisken i juli så må det være noen små små små 12åringer som har sittet 24 timer i døgner hver dag og stemt på den. Kjøttdeig løk er og blir best.

EDIT: det vil være en voldtekt mot folket hvis de tar fra oss kjøttdeig og løk!

EDIT2: Noen som vet om noen grandiosa fan sider på nettet? Spesielt en side med folk som har laget egne grandiosa modder?

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Er noen av disse pizzaene ute da? Er ikke helt oppdatert på grandis fronten.

Disse grandissene er ute til salg:

Pizza Grandiosa Orginal ( Paprika & skinke)

Pizza Grandiosa Mild Taco (Jævelpizza med alt for mye mais)

Pizza Grandiosa Pepperoni ( Ostehaug med lunkene pølser)

Pizza Grandiosa Kjøttdeig og Løk. ( Deilig!!! Pizza med kjøttdeig og løk)

Pepperoni eller kjøttdeig og løk skal bort til høsten, den som får minst stemmer rykker derfor ut. Se på Grandiosas hjemmeside

Lenke til kommentar
Er noen av disse pizzaene ute da? Er ikke helt oppdatert på grandis fronten.

Disse grandissene er ute til salg:

Pizza Grandiosa Orginal ( Paprika & skinke)

Pizza Grandiosa Mild Taco (Jævelpizza med alt for mye mais)

Pizza Grandiosa Pepperoni ( Ostehaug med lunkene pølser)

Pizza Grandiosa Kjøttdeig og Løk. ( Deilig!!! Pizza med kjøttdeig og løk)

Pepperoni eller kjøttdeig og løk skal bort til høsten, den som får minst stemmer rykker derfor ut. Se på Grandiosas hjemmeside

Har ikke sett noen av dem i butikken enda jeg... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Eg får ta meg ein tur innom Mega og Spar i morgen og sjå kva eg finn :)

Hvis det blir pepperoni som ligger i frysedisken i juli så må det være noen små små små 12åringer som har sittet 24 timer i døgner hver dag og stemt på den. Kjøttdeig løk er og blir best.

:roll: Jaja, det har aldri slått deg at det finnest personer som liker pepperoni bedre enn kjøttdeig og løk?

Det blir spanande å sjå på fredag kva stillingen er

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Fyker ut fort som bare det på rimi'en der jeg jobber også.

Men det er en ting jeg har tenkt på. Stabburet gjør egentlig en kølle ting når de sier at en av pizzaene ikke lenger skal lages. Hvs feks stillingen blir 45-55 er det jo stabburet som taper på å bare gi ut EN av typene. Mye mulig at en fyr bare kjøper feks. pepperoni fordi han/hun ikke liker andre pizzaer enn den og dr. Ötker's pizza. Da vil stabburet tape på å bare lansere en av de.

På en annen side hadde nok kjøttdeig og løk vært best rent taktisk og gi ut. Det er jo ingen andre pizzaer som har denne kombinasjonen. Heller ingen med bare kjøttdeig. (tenker seff. på frossenpizza) De har jo feks. big one med pepperoni..

Lenke til kommentar
du telte feil (tror jeg  :ermm: )

nei, sist offesielle måling var det 23-11. Det har bare vært en stemme siden den (pepperoni) så nå er det 23-12.

(ser gjerne at du editerer innlegget dit så ingen blir forvirra ;)

23-12.

EDIT:( Zeph stemte ikke noe)

Endret av ingar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...