Gå til innhold

Mobil Grandiosa.


Ingar

Anbefalte innlegg

Og når var det du begynte å snakke for hele forumet? "Jeg syntes VI har gode nok argumenter"

 

Jeg snakker bare for meg selv jeg skjønner du... Hadde du fulgt med i Norsk timene hadde du kansje skjønt at "jeg" er 1 person (meg) og ikke hele forumet...

 

Jeg kan syns at jmmk, anette_87 og jeg har gode argumenter... Snakker jeg da for hele forumet? NEI!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror nok at jeg har fulgt med mer i norsk timene enn det du har gjort. Det er på måten du sier det. Du sier det på en måte som gjør folk kan misforstå og at det virker som om du snakker for alle sammen. Er en forskjell der.

Hvordan får du til at "jeg" blir "vi"??? "jeg syns vi har gode argumenter" kan det misforstås?

 

Og nei... Jeg har ikke sagt noe som helst, jeg skriver...

Lenke til kommentar

Jeg syns VI.. Det blir nesten som om du snakker for de andre. Du kunne sagt f.eks jeg syns de andre har bra argumenter. Så du skriver for alle sammen nå plutselig? Da var det bekreftet da. Ikke kom her og lær meg norsk. Du har fortsatt en del igjen å lære. Du har endel skrivefeil. Jeg er ferdig med denne saken nå. Hvis(en s ja) det er noe mer så send en PM.

 

Bada bing!

Lenke til kommentar

Sier meg bare sterk enig med Eulogy her. Og nevne at han er "venneløs " er teit og dumt. Jeg reagerte også på denne reklameringen til mobilchatten deres, er en grunn til at den siste tråden dere lagde om dette vart stengt. Så nå ber jeg alle om og komme tilbake til topic og avslutte denne sinnsyke diskusjonen:

Hva liker du best, kjøttdeig og løk eller Pepperoni? Når tråden stenges har den pizzaen med flest stemmer vunnet.

 

BTW: Noen som hvet hvor man får Grandiosa themes? (hehe ;) )

Lenke til kommentar
spurte kongen,dronningen,mette marit,kronprins haakon, maud angelica, ingrid alexandra og ari behn... hele gjengen likte kjøtt deig og løk best!!!

Nei, jeg snakket med dem etterpå og da sa de at de bare hadde løyet til deg(untatt ari behn, han likte kjøttdeig og løk best)

Ja, man kan trygt si at Ari skiller seg (negativt) ut :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...