Gå til innhold

Mobil Grandiosa.


Ingar

Anbefalte innlegg

 

Til alle andre: sorry det sure innlegget men hans innlegg irriterte meg noe innmari!!!!!

Her er det ganske tydelig at noen ikke har skjønt at jeg kødda. Når jeg bruker -> :p den så betyr det at jeg kødder. Burde ikke være så vanskelig hva? Ro ned trusa mener jeg. Det du gjør nå er hetsing av en person(meg), hvorfor? Fordi du ikke har nok iq til å skjønne at jeg tulla. Og når du kommer med ting som at jeg er SÆR og VENNELØS så er du helt på jordet. Verdens beste argument å komme med på internett, hvertfall når du IKKE kjenner meg, IKKE har sett, og IKKE vet noen verdens ting om meg. Kanskje det er du som er venneløs? Ikke vet jeg, men jeg sier hvertfall ikke noe så tåpelig som det der. Det her er internett. Hvis du ikke skjønner eller tåler en spøk så ikke heng på nett da. Jeg er her på forumet for å diskutere, og når jeg diskuterer så sier jeg min mening, jeg er ærlig. Skjerp deg. Vurderer å rapportere til moderator for uthenging av person(meg) og hetsing.

 

Og jeg ser ikke helt poenget med at du forguder E700? Kan ikke huske at jeg nevnte noe om mobilen din. Ikke visste jeg at du hadde E700 heller.

HAr ikke sagt at du nevnte noe om mobilen min, men jeg bare nevnte at vi hadde felles interesser.. jeg skjønner jo at detta er internett.. Men ting kan leses på forskjellige måte, bare sier det med en gang: ja jeg vet hva ironi er, og det ekke alltid lett å skjønne når en person man ikke kjenner kødder eller ikke.. Og tegnet :p har jeg alltid sett på som negativ.. Så sorry hvis jeg ikke skjønnte spøken din.. Og hvorfor skal du rapportere meg for at jeg svarer på ditt innlegg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan også la være å lese mine poster. Verre enn det er det ikke. Ikke uttal deg om meg som person. Du kjenner meg ikke og du vet ikke noen ting om meg. Greit nok at du er 14 år, men makan oppførsel. En ting jeg har lagt merke til at du ikke turte å si noe før en annen sa noe om meg. Liten pyse normann? Jeg oppfører meg som en normal person.

 

Nei, jeg kommer ikke til å slutte å lese postene dine... Du vet VELDIG mye om mobiler og det er jeg intresert i å lære av... :yes:

Men syns du burde la være å kommentere alt, for det er tross alt ikke alle som kan så mye og sier ting de ikke er sikre på...

Det som irriterer meg er at du tror at du alltid vinner diskusjonene... "Vi sier at jeg vant denne diskusjonen"&"Du har tapt" sier du fordi du er uenig med folk...

 

Nei, jeg er ikke 14 år... 15 faktisk!

 

Nei, jeg er heller ingen pyse, ville bare ikke være grunnlaget til diskusjonen...

Lenke til kommentar

 

Til alle andre: sorry det sure innlegget men hans innlegg irriterte meg noe innmari!!!!!

Her er det ganske tydelig at noen ikke har skjønt at jeg kødda. Når jeg bruker -> :p den så betyr det at jeg kødder. Burde ikke være så vanskelig hva? Ro ned trusa mener jeg. Det du gjør nå er hetsing av en person(meg), hvorfor? Fordi du ikke har nok iq til å skjønne at jeg tulla. Og når du kommer med ting som at jeg er SÆR og VENNELØS så er du helt på jordet. Verdens beste argument å komme med på internett, hvertfall når du IKKE kjenner meg, IKKE har sett, og IKKE vet noen verdens ting om meg. Kanskje det er du som er venneløs? Ikke vet jeg, men jeg sier hvertfall ikke noe så tåpelig som det der. Det her er internett. Hvis du ikke skjønner eller tåler en spøk så ikke heng på nett da. Jeg er her på forumet for å diskutere, og når jeg diskuterer så sier jeg min mening, jeg er ærlig. Skjerp deg. Vurderer å rapportere til moderator for uthenging av person(meg) og hetsing.

 

Og jeg ser ikke helt poenget med at du forguder E700? Kan ikke huske at jeg nevnte noe om mobilen din. Ikke visste jeg at du hadde E700 heller.

HAr ikke sagt at du nevnte noe om mobilen min, men jeg bare nevnte at vi hadde felles interesser.. jeg skjønner jo at detta er internett.. Men ting kan leses på forskjellige måte, bare sier det med en gang: ja jeg vet hva ironi er, og det ekke alltid lett å skjønne når en person man ikke kjenner kødder eller ikke.. Og tegnet :p har jeg alltid sett på som negativ.. Så sorry hvis jeg ikke skjønnte spøken din.. Og hvorfor skal du rapportere meg for at jeg svarer på ditt innlegg??

Hallo? Du ser det kanskje ikke sjøl, men du hengte ut meg. Kalte meg venneløs osv. Det er totalt unødvendig og du kjenner ikke meg engang. Jeg kom med en uskyldig spøk og du tok helt av for ingenting. Jeg fikk en advarsel for å kalle noen en fjott og det var også bare på tull, men det du gjorde var faktisk verre mener jeg. Du kunne tatt det opp med meg via PM, men gjorde du? Nei. Og -> :p er ikke negativ. Du har skjønt det nå håper jeg.

 

Normann: greit, du er 15. Jeg kommenterer hva jeg vil og når jeg vil. Du gjør faktisk det samme så du kan ikke bare be meg om å slutte med det. Som sagt, dette er et forum der man har lov til å kommentere og si sin mening, noe jeg gjør ganske ofte. Du sier jeg tror jeg vet alt og at jeg vinner diskusjonene? Jeg har sagt det en gang som jeg kan huske. Jeg klarer å innrømme at jeg har tatt feil, noe andre her tydeligvis ikke klarer.

 

Som jeg har sagt før, kom med bedre argumenter folkens, så slipper dere alt maset fra min side.

Lenke til kommentar

Å slenge dritt om at jeg er venneløs og sær? Å uttale deg om meg som du ikke kjenner eller vet noe om? Er det virkelig hva et forum er til? Jaha du... Såvidt jeg husker så er dette emnet om noe annet, ikke om meg eller om jeg er venneløs og sær. Er en forskjell på det lille frøken.

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar
Normann: greit, du er 15. Jeg kommenterer hva jeg vil og når jeg vil. Du gjør faktisk det samme så du kan ikke bare be meg om å slutte med det. Som sagt, dette er et forum der man har lov til å kommentere og si sin mening, noe jeg gjør ganske ofte. Du sier jeg tror jeg vet alt og at jeg vinner diskusjonene? Jeg har sagt det en gang som jeg kan huske. Jeg klarer å innrømme at jeg har tatt feil, noe andre her tydeligvis ikke klarer.

 

Som jeg har sagt før, kom med bedre argumenter folkens, så slipper dere alt maset fra min side.

Så slutt å klag på at vi sier det vi mener om deg da!! Du mener jo at DU kan si hva du vil så hvorfor skal ikke vi da kunne det?

 

Og kan du si meg når den ene gangen du sa du hadde vunnet var?

 

Syns argumentene våre er gode nok jeg...

Lenke til kommentar

Så du mener at siden emnet har vært off topic siden starten så syns du at det er greit at du kan henge meg ut og kalle meg diverse ting? Du kunne løst det hele ved hjelp av en PM. Du kunne sendt en PM og spurt hva jeg mente med innlegget og da hadde du fått til svar at jeg kødda, at jeg spøkte litt.

Lille frøken har ikke noe med at du gikk off topic.

Lenke til kommentar
Å slenge dritt om at jeg er venneløs og sær? Å uttale deg om meg som du ikke kjenner eller vet noe om? Er det virkelig hva et forum er til? Jaha du... Såvidt jeg husker så er dette emnet om noe annet, ikke om meg eller om jeg er venneløs og sær. Er en forskjell på det lille frøken.

Det var vel ikke om at det JMMK greiene er "kjøpt å betalt heller" så vidt jeg vet...

Lenke til kommentar
Normann: greit, du er 15. Jeg kommenterer hva jeg vil og når jeg vil. Du gjør faktisk det samme så du kan ikke bare be meg om å slutte med det. Som sagt, dette er et forum der man har lov til å kommentere og si sin mening, noe jeg gjør ganske ofte. Du sier jeg tror jeg vet alt og at jeg vinner diskusjonene? Jeg har sagt det en gang som jeg kan huske. Jeg klarer å innrømme at jeg har tatt feil, noe andre her tydeligvis ikke klarer.

 

Som jeg har sagt før, kom med bedre argumenter folkens, så slipper dere alt maset fra min side.

Så slutt å klag på at vi sier det vi mener om deg da!! Du mener jo at DU kan si hva du vil så hvorfor skal ikke vi da kunne det?

 

Og kan du si meg når den ene gangen du sa du hadde vunnet var?

 

Syns argumentene våre er gode nok jeg...

Og du skjønner fortsatt ikke... Er det sunn fornuft å komme med tomme påstander om at jeg er ditten og datten? Hva om jeg plutselig begynte å slenge løse påstander om dere fordi dere gjør det om meg? Jeg synker ikke så lavt at jeg kaller folk venneløs og bla bla og at dere ikke har venner fordi dere oppfører dere sånn og sånn.

 

Og når var det du begynte å snakke for hele forumet? "Jeg syntes VI har gode nok argumenter"

 

Ene gangen jeg kan huske er i det emnet om fjortis mobiler. Kan du huske andre ganger så kan du si det til meg. Du sa jeg alltid sier det. Så smekk opp bevis.

Lenke til kommentar
Å slenge dritt om at jeg er venneløs og sær? Å uttale deg om meg som du ikke kjenner eller vet noe om? Er det virkelig hva et forum er til? Jaha du... Såvidt jeg husker så er dette emnet om noe annet, ikke om meg eller om jeg er venneløs og sær. Er en forskjell på det lille frøken.

Det var vel ikke om at det JMMK greiene er "kjøpt å betalt heller" så vidt jeg vet...

Og her har vi enda en som ikke har skjønt at det var en spøk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...