Ingar Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Noen som vet hvor man kan få grandiosa som themes til mobilen sin? BTW: Hva synes dere er best, den deilige, kjøttdeig og løk, eller pepperoni?(som har et lass med ost over seg og et par lunkene pølser) Mvh Ingar. (er ikke så farlig med de thems greiene, bare svar på hva dere synes er best) Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hører dette hjemme hos mobiler? greit med themsene men grandiosa hos mobiler?? (liker kjøttdeig og løk best) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 hører dette hjemme hos mobiler? greit med themsene men grandiosa hos mobiler?? (liker kjøttdeig og løk best) En av tingene hører hjemme så riktig postet er det nok. Jeg også liker Kjøttdeig og løk best, så da leder den 2-0 Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 tror ikke det fins themes med grandiosa.... kjøttdeig og løk forever! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 tror ikke det fins themes med grandiosa.... kjøttdeig og løk forever! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) tror ikke det finnes grandiosa themes nei. Men Pepperoni ruler BTW: Hva synes dere er best, den ekle, kjøttdeig og løk, eller den nydelig delikate pepperoni Mvh Ingar. (er ikke så farlig med de thems greiene, bare svar på hva dere synes er best) (retta litt på posten din jeg, hadde en del feil bra måte å få frem en avstmening på he he. Endret 8. februar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
jendor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Du kan jo lage deg en grandiosa-theme til 6600 da Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 last ned en theme creator Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 forum.nokia.com tror jeg Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hmm, akurat hivd innpå en halv med pepperoni.. må si kjøttdeig & løk er best! ( skrives på mobilchatten ) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Så hvidt jeg kan se er det 5-1 til KJØTTDEIG og LØK. (Synd det Gandalf ) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 The battle of amobil is over but the battle of hw.no is about to begin. Noen burde prøvd å lagt dette ut på de andre forumene også, så for vi se et bedre resultat Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 theme editor finnes på nokia ja Så hvidt jeg kan se er det 5-1 til KJØTTDEIG og LØK. (Synd det Gandalf ) nope mann! 5-2 peperoni 4ever her ja... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 theme editor finnes på nokia ja Så hvidt jeg kan se er det 5-1 til KJØTTDEIG og LØK. (Synd det Gandalf ) nope mann! 5-2 peperoni 4ever her ja... Det er bra remerser, pepperoni kommer til å vinne denne kampen Kjøttdeig og løk er noe dritt Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 huff helt UENIG!!!! pepperoni er jo vanlig grandiss med 10 tynne pepperonier på.... og vanelig grandiss er kjøtteløkerbest.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Synes begge to var ganske ok faktisk. Mulig jeg holder en liten knapp på pepperoni varianten dog. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 huff helt UENIG!!!! pepperoni er jo vanlig grandiss med 10 tynne pepperonier på.... og vanelig grandiss er kjøtteløkerbest.... pepperoni grandissen beskrives best som en ostehaug med lunkene pølser. Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Liker best hjemmelaget pizza med ost, løk og kjøttdeig, så senere på kvelden ei god varm PUSSY til nattmat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg