klikko Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...64&GrpID=2&s=pl NorthQ Strømforsyning Silent 400W NQ 4000 - ATX 400W, 120mm Fan, 12-17dBA 12-17 dba er svært stille + at den er på 400 watt, noe som passer meg perfekt. noen som har denne og kan fortelle meg noen negative/positive sider? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) *fjernet* edit_ virker bra edit2_ kanskje ikke "21 dB ved minimal belastning og 25 dB for fuld skrue!" http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_prosat_4000.html edit3_ http://www.overclocking.dk/forum.asp?mode=...30653&emneID=16 Endret 9. februar 2004 av genesis Lenke til kommentar
klikko Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 er så deilig at de oppgir forskjellig DB styrke på forskjellige sider Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 hehe.. ja det blir så mye enklere når det er på den måten Lenke til kommentar
genesis Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 hvor får man et billig/bra apparat til å måle støy? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 ørene er jo fine å bruke.... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 det blir for rellativt. meningen til den enkelte betyr ikke.... noenting. at slik blir brukt i tester er også flaut dårlig, tall alene eller i kombinasjon med mening, thats the only way. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 sånne desibel målesaker koster SKJORTA hvertfall snakker fort om 10 k.... Lenke til kommentar
Morph1948 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Som sagt på flere steda på detta forum. Nettopp kjøpt mæ den etter ett tips herfra(takker for d). Og den funke fett. Still som en mus og gir stabil spenning... En bra vifte t en billig pænge... Lenke til kommentar
johanhs Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Fra NorthQ sine nettsider: Because of error in model determination from the producent, we now again have both the NQ4000 and 4001 on the list, but it is the same PSU i both numbers, with same specifications and lownoise fan Derfor har samme modell blitt beskrevet med forskjellig støy... Håper folk har fått kjøpt den nyeste modellen. Skal visst være bra, og endel billigere enn MIST, Fortron/Source... Teit at den ikke har av/på knapp da.... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Jeg kjøpte NortQ fra komplett for en måned siden og kan bekrefte at de selger den nyeste modellen. Ikke bråker den mye heller. Blir ihvertfall overdøvet fra skjermkort og cpu-kjøler. Ellers kan jeg nevne at en dansk side har testet den og de var veldig fornøyd. Gidder ikke lete nå. Fant den på google selv Edit: ser testen er nevnt ovenfor Endret 13. april 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå