lugah Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg har følgende skjermkort Gainward GeForce4 Ti4800SE Og da lurte jeg på hvordan man får tv inn utgangen til og virke. Noen som har noen svar ? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har følgende skjermkort Gainward GeForce4 Ti4800SE Og da lurte jeg på hvordan man får tv inn utgangen til og virke. Noen som har noen svar ? Skjønte ikke helt hva du mente Hvordan få den til å virke??? Slik jeg har skjønt så virker den ved å strekke en kabel mellom Pc-en og den tingen du vil kople den til. Hvis det ikke er noe fil med ingangen selvfølgelig Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Ser ut for mag at det bare er en TV utgang på dette kortet og ikke inn. Men er det en inn plugg så må du sikkert ha noe program for å ta opp. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Jo, men jeg må jo en ledning og noen programmer! jeg har en splitter fra gf kortet, den deler seg i 4; scart lyd bilde og s-video inn og ut. Jeg tror jeg må et adapter eller noe slikt, noen som vet det helt sikkert? Lenke til kommentar
Canon_MVX2i Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Har sama kort .Det funker bra her.Bruker selv s-video inn/ut på kortet med adapter jeg fikk med kortet og en skart adapter på tv-en.HUSK å stille riktig adapter INN/UT. Hvis du vil se tv på data :Adapter på tv skal stå på UT og på data INN .Da blir det sama om du vil se filmer fra data på tv (data UT og tv INN) Start/Kontrollpanel/Skjerm/Innstilinger/Avansert/GeForce 4 4800 Se Der får du gjøre om innstilinger Har du ikke manual? Håper det hjalp Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jo, men jeg må jo en ledning og noen programmer!jeg har en splitter fra gf kortet, den deler seg i 4; scart lyd bilde og s-video inn og ut. Jeg tror jeg må et adapter eller noe slikt, noen som vet det helt sikkert? Nei det trenger du ikke, det er bare å koble til videokamera eller video til inn kabelen. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 går det og se på tv a ? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 går det og se på tv a ? Nei da må du ha et tv kort, foresten hvis du tar en video spiller å bruker den som tuner kan det kansje gå. Har ikke prøvd det. Det må jeg prøve. Er det andre som har prøvd det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå