Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN - Usikkert?

Anbefalte innlegg

Versjon: MSN Messanger 6.1

Miljø: Har 2 stk pc'er hvor jeg kjører 2 forskjellige msn'identer på. Veksler på hvilken som er pålogget hvor.

Det som skjer er at personer fra msn A kommer over til listen i msn B (og motsatt). Er det flere som har opplevet dette? Får meg til å tvile veldig sterkt på sikkerheten. Kan jeg risikere ved at jeg logger på msn hos noen andre at de sitter igjen med msn lista mi? På internet cafe eller tilsvarende?

Endret av plex-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som skjer er vel at msn logger på deg automatiskt når maskinen starter på begge pcr, dermed ligger passordet ferdig inne på msn og det er bare å velge koble til. Det jeg pleier å gjøre er å sette opp msn med en tullekonto og dermed trenger man passord hver gang man logger seg på når man legger til en annen bruker

Lenke til kommentar

Er ikke det som er poenget.. en kan jo bare være logget inn på ett sted a gangen i msn. Jeg varrierer hvilken maskin mine 2 kontoer er logget på, men bruker jeg har på MSN lista A får meg plutselig opp som person B som jeg ikke ønsker å ha dem i. Jeg er 100% sikker på at jeg aldri har lagt vedkommende inn og jeg er 100% sikker på at vedkommende aldri har lagt meg inn.

Jeg har på at jeg skal bekrefte alle som legger meg til, men alikevell dukker folk fra feil liste opp i feil MSN. Har skjedd flere ganger.

Lenke til kommentar

Under options -> Privacy i MSN fant jeg "This is a shared computer so don't store my address book, display pictures, or backgrounds on it" - Er det denne som blir rotet til som gjør at listene mine rotes mellom hverandre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...