cnil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei der ute! Jeg lurer på en ting angående Sendo X. Det jeg har fått med meg er at den skal lanseres en gang i første kvartal dette året (noe som igjen betyr at det ikke er lenge igjen). Noen som vet hvor mye denne vil koste, og om den eventuelt kommer til Norge? Takk for svar! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ja den kommer til Norge den kommer sannsynligvis til å ligge på 4000-5000 men tror den er utsatt til andre kvartal. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 tror den er utsatt til andre kvartal. Det var neonde også... (Ifjor!) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) tror den er utsatt til andre kvartal. Det var neonde også... (Ifjor!) og i forfjor. EDIT: Skulle jo være en T68-killer. Endret 8. februar 2004 av ingar Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Er Sendo X Utsatt????????????? Seriøst? Når kommer den da? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Er Sendo X Utsatt????????????? Seriøst? Når kommer den da? Som sagt er realesdatoen satt en gang i andre kvartal 2004, men det er godt mulig vi må vente lengre enn det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå