Coederror Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Først må jeg vel si at jeg vet at dette er feilpostet, men jeg kan ikke finne knappene(ny poll, ny topic)...må bare gjette meg frem.. Problemet: Jeg kan ikke få opp bilder på internett..Problemet kom bare plutselig.. Det virker som det er noe galt med tilkoblinga, for den står nede i det felteet(ja, det ja) ...75 elementer gjenstår, laster ned bidet...Kjørte virusprogrammet og fant SDDrop.B, Ncase og Mimail....Dette er et stoort problem... PÅ forhånd takk...Og Moderator...JA, jeg vet at det er feilposta... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Leste ikke topicet ferdig før jeg sendte advarsel, men en moderator kan jo få flyttet posten. Til topic: Sjekk innstillinger til internett. Tipper det er mulig å slå bilder av eller på, og i ditt tilfelle har denne av en eller annen grunn kommet av. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hardware ---> Internett og Nettverk rappotert Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Hmm...ja...greit...bare jeg finner det igjen da...Dette er en desperat situasjon.. Kan ikke se smiliene på siden heller.. Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Nei, det som skal stå på, står på i instillingene.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Flyttes til riktig kategori. Og Coederror, ser du i etterkant at du har feilpostet, så rapporter og be om at posten kan bli flyttet. Lenke til kommentar
pompen75 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Har samme problemet jeg også. Har også sett minst en post til om samme tema. Jeg bruker telenor. Men har også sett at brukere med tele 2 har hatt et problem. Kan det være virus ute og går mon tro? Finner dog ikkeno med mitt antivirusprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå