arnosmith Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg har: vanlig 1x 512 PC3200 RAM AOpen VIA KT400A hovedkort En kjøla Radeon 9800 pro... CPU tempen er ikke på mer enn 45c, og sys-tempen er på 40c, hvorfor kan jeg ikke klokke mer!? maskinen bare restarter! multiplyeren er låst på 12,5 og FSB'en er for øyeblikket på ynkelige 175, som gir en samlet effekt på litt under 2,2 GHz , noe jeg kan gjøre for å få den til å yte mer? volt-kontroll via BIOS'en er også låst, alt jeg kan stille på er FSB'en... finnes det håp for meg? kan jeg få den raskere? kansje et program som kan stille volten... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Du må nok ha høyere vcore. Tviler på at du kan stille den med noe program. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Problemet er vel at du ikke kan låse PCI og AGP bussene,siden du har VIA chipsett.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Problemet er vel at du ikke kan låse PCI og AGP bussene,siden du har VIA chipsett.... Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 arnosmith,jeg ser i en annen tråd,at du har tenkt å skaffe deg nytt HK.... Tror jeg ville ha venta med oc til du har fått det! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Problemet er vel at du ikke kan låse PCI og AGP bussene,siden du har VIA chipsett.... Ja, det er det nok, overså at CPU-en er låst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå