Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vil ikke loade bilder i explorer

Anbefalte innlegg

Har problemer med internett...

Når jeg kjører igang explorer og åpner en side vil den ikke laste ned bilder. Har feks her 75 items remaining. Har også en annen pc som det deles internet med og det er akkurat det samme problemet der. Så det må være Tele2 eller ruteren. Jeg vil at det vanskelig skal være ruteren ettersom dette skjedde plutselig, og det har virket lenge før...

Har akkurat startet å lære om tcp/ip og datapakker på skolen og lurer på om det ikke er udp? pakkene som ikke kommer igjennom?

mvh Gojira

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lasta ned opera nå og det ser ut til å virke fint? noen som har en ide om hva som har gått galt....

vet at jeg må explorer til å gå inn i nettbanken men, jaja jeg er blank iallefall...

takker for all hjelp iallefall. og hvis noen vet hva som er galt, om hvorfor feks opera laster ned bilder og explorer ikke vil? nevnes at problemet oppstod på 2 maskiner samtidig...

mvh Gojira

Lenke til kommentar

Dette her har også skjedd på min maskin i dag. Jeg har også formatert og nå lagt inn xp. Uten at det hjalp. Så dette er merkelig. Tror det er gif bilder som ikke kommer frem. Jeg bruker telenor og har en 3 com router. Det merklige er at min bærbare som er koblet til samme routeren gjennom trådløs tilkobling. Der fungerer alt perfekt. Så jeg tror det er et problem med explorer.

Lenke til kommentar

Hei! har akkurat sanne prob. her :(

Har 2 maskiner plus en bærbar koplet opp på smc router med telenor adsl.

Men det rare er at på den bærbare funker alt som det skal, men ikke på de andre?

har XP på alle tre men service pack kun på den bærbare plus alle nye oppdateringer fra microsoft.

Må man kanskje ha servicepack plus nye oppdateringer nå for å laste bildene nå eller?

Endret av per.lund
Lenke til kommentar

Har samme problemet her. Har 2 maskiner i stua. En stasjonær og en bærbar. Den bærbare er nå helt på trynet, mens den andre fungerer fint.

Det rare er at muttern har samme problemet og der begynte problemet i går kveld.

Når jeg satt å fiklet med den bærbare ringte en kompis og spurte om hjelp. Han hadde også fått samme problemet.

Hper noen finner en løsning på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...