Gå til innhold

Sony ericsson T650!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er veldig lite som taler for at dette faktisk er bilder på hvordan den kommende T650/T660 vil se ut. Disse bildene er hentet fra en reklamevideo for SE telefoner i Japan, og videoen er nærmere et år gammel. Mest sannsynlig bare en tidlig prototype av T630.

Hva får deg til å tro dette? Ser du noen japanske tegn i filmen? Nei.

 

Man ser derimot en modell som ligner svært på en japansk SE modell, bare med alfabetiske taster istedet for japanske taster.

Dette var vel litt naivt da... :dontgetit: Man skal ta ganske mye av dette med en klype salt...

Hvorfor skal SE lansere en oppfølger til T630 før den har kommet ut engang...

Jeg har også lest for en stund siden om T650, men kansje SE måtte velge mellom T630 og T650... Gud vet nok... ;)

Lenke til kommentar
Dette var vel litt naivt da... :dontgetit:  Man skal ta ganske mye av dette med en klype salt...

Hvorfor skal SE lansere en oppfølger til T630 før den har kommet ut engang...

Jeg har også lest for en stund siden om T650, men kansje SE måtte velge mellom T630 og T650... Gud vet nok... ;)

kan du forklare hva som er naivt med naivt med det jeg sa?

 

1. T630 er kommet ut.

2. T650 er ikke lansert enda.

 

1+2 = dine argumenter er tynne :) (og feil)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Ville nå ikke si at det var et dårlig rykte. Nesten alle mobilsider som har lagt ut nyheten har fått trusselmail i posten hvor det står at de vil bli saksøkt om de ikke fjerner materialet fra siden fordi de inneholder "industrihemmeligheter".

 

In other words, de to telefonene vil nok snart bli lansert!

Lenke til kommentar
Syns de burde droppa T630 og gitt ut T650 istedenfor

den ene utelukker jo ikke den andre....

Det er kanskje det som er kjernen i diskusjonen her, at T650 kan ta mange kunder fra T630, og da er SE konkurrent med seg selv. De kan nok tjene mye mer penger på å lansere T650 noe seinere, helst litt i forkant av en liknende modell fra et annet merke.

 

Man misforstå meg rett, jeg skulle gjerne sett T650 på markedet igår, jeg... :cool:

Lenke til kommentar
Syns de burde droppa T630 og gitt ut T650 istedenfor. Mobil med megapixel kamera er noe jeg er sugen på! :D

de gjorde nesten d samme som nokia (som utga 6220 nå som er no ***** ;) og snart komer jo 6230 som er no :love::thumbs::dribble:;) )

så d kommer ann hvordan du ser d...

men d er ingen tvil at allle skulle blitt tatt med buksa nede hvis de hadde lansert t650 (hvis den kommer) istedenfor t630 ;)

Lenke til kommentar

Det blir ikke noe høy og lav pris når det gjelder t630 og t650 (hvis det er det den heter). Pga. det første tallet i navnet til telefonene til SE forteller hvilken priskategori telefonen ligger i. Det gjør at t630 og t650 ligger innenfor samme priskategori...(det betyr ikke at det kan skille noe).

 

 

Habla $$$

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...