Gå til innhold

Norton klarer rett å slett ikke å skanne pc`en min

Anbefalte innlegg

ja, som topicen sier så har jeg trøbbel. eller rettere sakt alle i huset som har NIS 2004 har trøbbel. er 4 pc`er det. å ja jeg har prøvd alt. jeg installerer NIS 2004 å oppdaterer og sånn, alt går fint, så skanner jeg maskina, den kommer veldig langt helt til siste filene på partisjonen så kommer den med feilmelding:

Norton Antivirus kunne ikke skanne maskinen for infeksjoner, fordi det oppstod en kritisk feil under skanningen.

skjønner ikke hva som kan være galt, samtlige av pc`ene med NIS 2004 får den feilmeldinga som jeg vet. jeg har en clean pc å det samme skjer.

har prøvd å formatere, gjenoppretta og alt mulig.

har prøvd å installert NIS i et og bare Norton Antivirus separat, ingenting funker.

det er ikke en piratkopi. har lasta den ned lovlig fra online.no sånn telenor greier. så det er jo litt rart.

Håper noen har noen kloke tips. hverken NIS 2003 eller 2002 har dette problemet å alle kommer fra online.no

er krise her, så håper noen gidder å hjelpe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Virus er dritt! Selv anbefaler jeg adaware på det sterkeste (nedlastinga starter nesten med en gang du åpner linken). Desverre fjerner det ikke virus, men adware, spyware, og mye du gjerne vil bli kvitt. Hvis du er heldig, er det en feil som adaware kan fjerne. Uansett, etter at adaware har scanna, kjør norton igjen.

Lykke til! :yes::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...