.V. Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vist dette problemet er diskutert før her på forumet så bare link videre, orker ikke lete gjennom 20k "virus?" poster. Problemet er at alt er veldig tregt, tar 10min å starte maskinen og alt som har med internet å gjøre er også tregt. I tillegg går det ikke ann å gå innpå windows-mappa. Har avast antivirus og win2k, har brukt endel onlinescannere uten resultat. Avast nekter å legge seg i oppgavelinjen sånn som den skal, men jeg "får lov" til å scanne etter virus. Lenke til kommentar
hallegyn Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei. Vil råde til å sjekke maskina for spyware og adware. Det kan gi liknande symptom, og vil ikkje bli rapportert som virus. Døme: Gator / GAIN, DateManager, PrecisionTime mm. Det finst online-scan mot slikt også. Prøv t.d www.pestscan.com eller last ned ad-aware frå www.lavasoft.de Lenke til kommentar
.V. Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Ok, nå kjører jeg adaware, spybot, avast og trend housecall uten at problemene forsvinner(har fjernet ca 50 adware-greier og 9 virus). Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hva med formatering? Endret 9. februar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Uff, nei det orker jeg ikke.... Men det forsvant nå, kjørte alle virusprog jeg fant på(uten å finne noe) starte maskinen på nytt(fortsatt virus), kjørte alle testene igjen(fortsatt uten å finne noe), startet på nytt og PROBLEM SOLVED! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå