endrebjo Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvor mange jenter er det egentlig her på forumet??? Spør fordi jeg har sett en deli intime spørsmål til fordel for gutter. Er selv gutt Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Nå er jeg lei av disse postene .. annahver uke kommer det en ny .. bruk søk .. så finner du minst 7 slike tråder .. skjerp deg Lenke til kommentar
zed Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tusen jenter, naken jenter, som bare venter på å komme i buksene dine ! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Zed, likte deg mye bedre da du hadde - foran postene dine. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 STENG DENNE TRÅDEN!! ARGH!! Har sett alt for mange slike tråder. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvis du vil sjekke opp jenter er du kommet til feil sted. Prøv spraydate eller noe i den duren. Har er 98% gutter. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 nam..slike tråder eeeeeeelsker vi, right? zed fikk beskrevet situasjonen ganske bra synes jeg... pass deg ellers kommer vi og tar deg! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Siden det allerede er nok av slike tråder her så kan vi stoppe her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg