mark Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg har flere ganger dfragmentert i håp om å få tilbake de 30GB som mangler på min 120 WD hd Så en dag fant jeg ut at Norton AntiVirus (tror jeg) tar bacup av noen av de filene som blir slettet ( X:\RECYCLER\NPROTECT ), så jeg slettet det som lå der (10GB) og dfragmenterte og alt er nå bare en fryd. Går det an å deaktivere denne (irriterende ) funksjonen? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Høyreklikk på Recycle Bin og velg Properties. Det er en egen fane der for Norton hvor du kan endre sånt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Bruk programmet "Spacemonger 1.4". Det gir deg full oversikt over hva som tar plass inkludert skjulte filer, søppelbøtta, swap osv. Edit: Det finner alt som er på partisjonene dine, men finner ikke upartisjonert plass, om det er det som er problemet. Endret 8. februar 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvis du går in på Norton AntiVirus -> Options -> Other -> Advanced Tools Der finner du det (i såfall i NAV 2003 pro english) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvis du går in på Norton AntiVirus -> Options -> Other -> Advanced Tools Der finner du det (i såfall i NAV 2003 pro english) Finner ingenting der. Altså under: Norton AntiVirus -> Options -> Other -> Miscellaneous Det står bare: * What to do when repairing files * How to keep Mcrosoft Office documents protected * What to do when virus protection is out of date * How to control access to option settings Lenke til kommentar
mark Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Spacemonger var genialt fikk satt ned % av hd som Norton skulle bruke til backup, så det ser bra ut nå Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Spacemonger var genialt fikk satt ned % av hd som Norton skulle bruke til backup, så det ser bra ut nå Det samme kunne du gjort uten å installere det prog'et, hvis du hadde gjort slik Jester skrev. Gjorde nettopp det samme selv. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva med windows system restore? Har du den på eller av, eg har den av. Lenke til kommentar
mark Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Spacemonger var genialt fikk satt ned % av hd som Norton skulle bruke til backup, så det ser bra ut nå Det samme kunne du gjort uten å installere det prog'et, hvis du hadde gjort slik Jester skrev. Gjorde nettopp det samme selv. brukte ikke Spacemonger til det.... last ned Spacemonger og se hva det går ut på.... Lenke til kommentar
mark Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Hva med windows system restore? Har du den på eller av, eg har den av. hvor skrur jeg av? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Hvorfor skru av System Restore? Den funksjonen har hvertfall redda meg i mang en situasjon... Edit: Hvis du vil skru av System Restore: Høyreklikk på Min Datamaskin --> Velg Egenskaper Derfra velger du fanen System Restore (eller systemgjenoppretting) og haker av for "Turn off System Restore on all drives. Endret 8. februar 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvorfor skru av System Restore? Den funksjonen har hvertfall redda meg i mang en situasjon... Selvsakt må du ha den på om du bruker system restore, eg har skrudd den av på grunn av ett program eg brukte. Programmet var Evidence-Eliminator http://www.evidence-eliminator.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå