jøran Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg får ikke til å ta backup av SX1 ! Når jeg prøver går det fint i ca 2 min, også klikker dataen fullstendig og restarter ! Jeg har prøvd å installere Data Suite på nytt, men det samme problemet oppstår. På grunn av dette tør jeg heller ikke å oppgradere SW til SX'n, tenk hvis dataen klikker da ! Da blir jo Tlf ødelagt ?! Noen som har løsning på problemet ? Lenke til kommentar
jøran Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Ingen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Siterer retningslinjene, punkt 10: Tre eller flere like tråder/innlegg vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig / overdrevet bruk av smiley's, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Noen som har erfaringer med sx1 backup? Skulle gjerne tatt backup av kontaktlisten min før jeg oppgradere firmwaren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå