PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Synes den ble bra jeg. Litt dristig høstfargevalg, men det er vel bare greit at noe skiller seg ut i mengden... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 najs, likte det med sommerfuglen.. ellers var menyen litt kjedelig, må gjøre litt mer utav den. fint fargevalg, men det ble kanskje litt for mye rødt, kanskje det hadde vært en ide å skru ned litt på den kraftige rødfargen i bakgrunne til menyen? who knows. men bra fisk Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 enda mer knæsj.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ganske tøft!! allikevel råder jeg deg til å finne en raskere host enn home.no... :!: Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Takk for forslag alle sammen. Det var ikke akkuratt de fargene jeg så for meg! Skal prøve å forklare litt mere hva jeg er ute etter i løpet av morgendagen! Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Både PoleCat og Mikka er kjempeflinke med design!!! Kunne ikke dere mekke noe? Please! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Både PoleCat og Mikka er kjempeflinke med design!!!Kunne ikke dere mekke noe? Please! Tihi.. Sorry, men jeg har MER enn nok å gjøre på den fronten for tida! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Både PoleCat og Mikka er kjempeflinke med design!!!Kunne ikke dere mekke noe? Please! joa, stemmer d, men hrmpf Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Både PoleCat og Mikka er kjempeflinke med design!!!Kunne ikke dere mekke noe? Please! Tihi.. Sorry, men jeg har MER enn nok å gjøre på den fronten for tida! Prioriterer du GFX.no foran dette..? Makan Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) *slettet* Endret 9. februar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Betyr det at ingen kunne tenke seg å hjelpe til? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Både ompa og Stian har da hjulpet til med flotte forslag!? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Betyr det at ingen kunne tenke seg å hjelpe til? Kresne, er vi...? Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Veldig kresne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå