maarstad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Holder på med en side som heter maoga.com Har jobbet med den et åt nå men den blir lizom ikke sånn jeg vil ha den! Så derfor lurte jeg på om noen av dere geniale designere der ute kunne mekke sammen noe *smisk*. Siden skal være for å hjelpe de som er kløner på PC. Den skal også gi deg PC nyheter og omtaler osv. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det hjelper med litt mere "specs", farger, størrelse, font, bilder, logo osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det hjelper med litt mere "specs", farger, størrelse, font, bilder, logo osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv.. Som du loller for tida da, Marvil! Snakker vi fullt design totalt fra scratch? Har du noe planer for design i det hele tatt? Hva for noe utforming vil du ha på siden? (Portal-layout?) Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Ja vi snakker vel egentlig fullt design. Logoen har jeg litt lyst til å mekke selv men hvis noen har en god ide så tar jeg de gjerne i mot! Det må være en enkel utforming som en N00B kan forstå. Men allike vel pent og se på. Ganskje litt avansert men ting må ikke stå hulter til bulter.n Har prøvd på noen design selv men det blir ikke noe bra. Jobber med ett nå også men det blir ikke sånn jeg vil ha det desverre. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det hjelper med litt mere "specs", farger, størrelse, font, bilder, logo osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv.. Som du loller for tida da, Marvil! Skal ta copyright på ":lol:" tror jeg.. Det passer til alt lissom. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det hjelper med litt mere "specs", farger, størrelse, font, bilder, logo osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv.. Som du loller for tida da, Marvil! Skal ta copyright på ":lol:" tror jeg.. Det passer til alt lissom. Du må da bli sliten i nakken!! UanZ: Grattis med dagen! TOPIC: Det kunne hjulpet veldig hvis du kanskje kunne tegnet opp litt hvordan du ville ha det. Bare grovt. Så vi skjønner litt hva for noe side det er, liksom! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 UanZ: Grattis med dagen! Takk.. Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Tegne! Kan ikke tegne ! men kan jo prøve. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg synes den stilen som "splashen" er laget i var pen. Er det du som har laget den? I så fall klarer du vel fint å lage en hel layout i samme stil. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg synes den stilen som "splashen" er laget i var pen. Er det du som har laget den? I så fall klarer du vel fint å lage en hel layout i samme stil. Samme tenkte jeg.... den var skikkelig stilfull. Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Er jeg som har laget den ja! www.maoga.com/draft. Jeg kan ikke webdesign! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Er jeg som har laget den ja! www.maoga.com/draft. Jeg kan ikke webdesign! Uff, den var nedtur i forhold til splashen. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 trodde kanskje det var opera ... men den gang ei ... Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Så skjønner dere hvorfor jeg trenger hjelp? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 "...kløner på PC".... trur eg tolka den litt feil, eller høh PoleCat? http://www.absentvoid.com/index.gif <= du kan få det der om du vil (satt å leika meg en dag, skal redesigne ompatut.tk allikevel såå... ) Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) http://www.absentvoid.com/index.gif <= du kan få det der om du vil (satt å leika meg en dag, skal redesigne ompatut.tk allikevel såå... ) Pink,, you so naughty arve! Endret 8. februar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ahh... teh pink is so gooooood! vurderer å lage et design i knasj rosa! *åpne photoshop* Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) heller lite info fra trådstarter her da,, så værrsågo, Buzz Endret 8. februar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hmm, den var jo ikke så værst da! men den står jo ikke akurat i stil med splashen da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå