Espenwangj Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Heisann Hvordan er det mulig å få flere Windows Versjoner på Samme Partisjon? sånn at jeg kan velge hvilken windows jeg skal ha i oppstarten?? MVH Espen Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Heisann Hvordan er det mulig å få flere Windows Versjoner på Samme Partisjon? sånn at jeg kan velge hvilken windows jeg skal ha i oppstarten?? MVH Espen Det er kanskje mulig, men jeg vil sterkt fraråde det. Det kommer mest sannsynlig til å bli et h*lvetes rot. Du sparer deg for mange unødvendige problemer ved å lage en ny partisjon ved hjelp av f.eks PowerQuest PartitionMagic 8.0 Lenke til kommentar
nilsjohanole Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Heisann Hvordan er det mulig å få flere Windows Versjoner på Samme Partisjon? sånn at jeg kan velge hvilken windows jeg skal ha i oppstarten?? MVH Espen Det er i prinsippet bare å installere: legg i installasjonsCDn og boot fra denne. Svar riktig på alle spørsmål: MEN: Regn med å få en tjoh.... masse problemer, spesielt dersom du legger de på samme partisjon. MS er ganske hjernedøde når det gjelder dette. Hvis du allikevel gjør det: Ta minst 2 backuper av ALT du er glad i.... Installer forskjellige OS på forskjellige partisjoner.... Installer LINUX, så får du i alle fall en bootmanager som virker...... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 kjøp deg wmware, det progget lar deg emulere en hd som du kan legge inn alle os på. OPS, det funker ikke å spille, kjøre 3dmark eller andre krevende aplikasjoner på det siden det går tregt. Det er bare laget for at man skal kunne teste ut ting Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg kjører Windows 98 og windows xp på hver sin hardisk. Under oppstart velger jeg ganske enkelt hvilken jeg vil starte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå