scoot Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Disse OG denne Vil de to passe sammen ? Evt, vil forsterkeren kobles til PC ? Blir det bra lyd? Erfaringer ? Jeg skal bare burke de til musikk, og vil ha litt trøkk, holder de mål ... Ja jeg er n00b Endret 8. februar 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det passer sikkert greit sammen, hvor bra lyden blir er en helt annen sak. Ja, du kan koble det til pc. For samme prisen får du Klipsch ProMedia 2.1, som er et knallbra pc-høyttaler sett. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Det passer sikkert greit sammen, hvor bra lyden blir er en helt annen sak. Ja, du kan koble det til pc. For samme prisen får du Klipsch ProMedia 2.1, som er et knallbra pc-høyttaler sett. Har du en URL ?.. Poenget er jo at jeg skal ha forsterker, så jeg kan evt. kjøpe fler høytalere + sub etterhvert.. men alikavell.. URL ? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det passer sikkert greit sammen, hvor bra lyden blir er en helt annen sak. Ja, du kan koble det til pc. For samme prisen får du Klipsch ProMedia 2.1, som er et knallbra pc-høyttaler sett. Har du en URL ?.. Poenget er jo at jeg skal ha forsterker, så jeg kan evt. kjøpe fler høytalere + sub etterhvert.. men alikavell.. URL ? http://www.oslohificenter.no/prod/sp/pcsp/kl_pc.html Vil råde deg til å ikke kjøpe det absolutt billigste du får tak i. Du får somregel det du betaler for. Du kan gjøre mange gode kupp på ulike bruktmarked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå