Bandidos-Pelle Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Går på en sosse-skole, og kan erkjenne, av 500 elever, så har èn eneste person Z600. Resten har 3510i o.l Så har jeg 6600, da Lenke til kommentar
Normann Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hviss du er så ******* sta kan du skaffe det beviset ditt selv... men det er flere fjortisssssser som har den! FINITO! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Går på en sosse-skole, og kan erkjenne, av 500 elever, så har èn eneste person Z600. Resten har 3510i o.l Så har jeg 6600, da kjenner du egentlig alle på skolen din?? Og er helt sikker på åssen mobil du har.. Det er maks en annen enn meg som har E700 på denne skolen.. Ei til og noen uker, er det da er fjortiss telefon her jeg bor?? Nei.. Og jeg vet bare om en som har Z600 her jg bor, han er 15.. Og nei jeg bor ikke i sudan men i vestfold.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Går på en sosse-skole, og kan erkjenne, av 500 elever, så har èn eneste person Z600. Resten har 3510i o.l Så har jeg 6600, da kjenner du egentlig alle på skolen din?? Og er helt sikker på åssen mobil du har.. Det er maks en annen enn meg som har E700 på denne skolen.. Ei til og noen uker, er det da er fjortiss telefon her jeg bor?? Nei.. Og jeg vet bare om en som har Z600 her jg bor, han er 15.. Og nei jeg bor ikke i sudan men i vestfold.. Pålydende 9. klasse, samt 8. klasse og ihvertfall halve av alle 10. klassene har andre telefoner enn Z600. Og ja, jeg kjenner neste alle, og jeg bor i Oslo. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Går på en sosse-skole, og kan erkjenne, av 500 elever, så har èn eneste person Z600. Resten har 3510i o.l Så har jeg 6600, da kjenner du egentlig alle på skolen din?? Og er helt sikker på åssen mobil du har.. Det er maks en annen enn meg som har E700 på denne skolen.. Ei til og noen uker, er det da er fjortiss telefon her jeg bor?? Nei.. Og jeg vet bare om en som har Z600 her jg bor, han er 15.. Og nei jeg bor ikke i sudan men i vestfold.. Pålydende 9. klasse, samt 8. klasse og ihvertfall halve av alle 10. klassene har andre telefoner enn Z600. Og ja, jeg kjenner neste alle, og jeg bor i Oslo. Det betyr at 50% har z600... Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ja, slik er det altså på skolen hans Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hviss du er så ******* sta kan du skaffe det beviset ditt selv... men det er flere fjortisssssser som har den! FINITO! Og her har vi verdens beste argument... Jaada. Fortsett å lure deg sjøl du. Som jeg har sagt, du skjønner fortsatt ingenting. Jeg vil ha bevis. Tror du folk sier seg enig med deg fordi du mener at Z600 er fjortis mobil? Som sagt. Kom med bevis. Det betyr at 50% har z600... Og hvor har du de talla fra? Følg med i matte timene du... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Nå tror jeg du skal tenke deg lit om... Han sier at halvparten IKKE har z600... Og hva får vi igjen da? en halvpart til!! Og hva er en halpart + en halvpart til? 100% Og hva er halvparten av 100%? 50%!! Hvem var det som burde følge med i mattetimene sa du? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 du norman... Her er hva han sa... Pålydende 9. klasse, samt 8. klasse og ihvertfall halve av alle 10. klassene har andre telefoner enn Z600. 1. nesten hele 9 klasse og 8 klasse har andre tlf. enn z600; og at over halve 10 klassingene har andre tlf. enn z600 rett meg c_u_m8 hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Nå tror jeg du skal tenke deg lit om... Han sier at halvparten IKKE har z600... Og hva får vi igjen da? en halvpart til!! Og hva er en halpart + en halvpart til? 100% Og hva er halvparten av 100%? 50%!! Hvem var det som burde følge med i mattetimene sa du? HAHA du er en morsom liten sak du. Hvor står det at de resterende har Z600? Eller har du plutselig blitt synsk og sett i tankene dine at de resterende 50% på den skolen har Z600? Du kan ikke si at resten av skolen har Z600 fordi halvparten har noe annet enn Z600. Dette blir litt for dumt Norman. Skjerpings igjen! Du kommer ingen vei her. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ja, selv om han sier at "halve av alle 10. klassene har andre telefoner enn Z600", betyr ikke det nødvendigvis at den resterende halvdelen har z600. Men synes dette er en ganske latterlig diskusjon Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Og hvis han i tillegg hadde brukt øya sine litt mer så hadde han også lest at det står at det bare er en person på den skolen som har Z600. Det vil jeg si er ganske langt unna 50% :!: :!: Lenke til kommentar
Machz Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Og ja, jeg kjenner neste alle, og jeg bor i Oslo. Det er vel opplest og vedtatt at et meneske maks klarer å forholde seg til 100 personer(altså, det vi kaller for kjenninger). Å påstå at man kjenner 500 personer tror jeg ikke noe på. Kan man navnet på 500 personer så er det imponerende nok... Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Altså... 14iss telefon? Hva i allverden for en diskusjon er dette? Jeg mener; samma ****** hva andre synes om telefonen så lenge du er fornøyd?? Hvem bryr seg om hva andre mener? Herregud for en thread... Voks opp, det er ikke andre som bestemmer hva DU liker!! Simen Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 fælt så OT det ble her a.. hvis du ikke er altfor anti-nokia, kan du jo vente på 6230.. er vel en tlf mynta på bedriftsmarkedet.. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Altså... 14iss telefon? Hva i allverden for en diskusjon er dette? Jeg mener; samma ****** hva andre synes om telefonen så lenge du er fornøyd?? Hvem bryr seg om hva andre mener? Herregud for en thread... Voks opp, det er ikke andre som bestemmer hva DU liker!! Simen Poenget er ikke at jeg ikke vil ha en telefon fordi det er mange fjortiser som har den, men det skulle liksom beskrive hvilken type telefon jeg var ute etter...see? Mao, så vil jeg ha en litt mere "proff" telefon får å si det sånn. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 fælt så OT det ble her a.. hvis du ikke er altfor anti-nokia, kan du jo vente på 6230.. er vel en tlf mynta på bedriftsmarkedet.. Tja, har 3510i som jeg har fått fra jobben, og den synes jeg faktisk er en ganske bra telefon. Grei telefonbok og organizer gjør helt klart susen. Jeg har bare inntrykk av at jo dyrere en Nokia er, jo mere elendig er den, dessuten er jeg lei Nokia. 6600 var spennende...men dyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå