cnil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Bra forklart Machz, bare lurte på hva du la i uttrykke! Forstår hva du mener. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvorfor er Z600 en fjortis telefon da? Kan du gi et godt svar på det. La meg si det sånn: Hviss du hadde gjort en undersøkelse og funnet ut hvilken aldresgruppe som hadde flest z600. feks folk mellom 13-18, 19-25, 26-35, 36-50 osv... Da ville du fått svar: 13-18! altså fjortissene... Dessuten er det jo "fjortis" å bytte deksler osv... Jaså du ja. Har noen f.eks gjort en slik undersøkelse da? Kan du kanskje gi meg en link til undersøkelsen? Eller kanskje du har gjort en undersøkelse sjøl? Jeg har ikke sett mange som har Z600. Har faktisk bare sett en eneste person med Z600. Siden du er fjortis og du har LG 7 et eller annet så kan jeg si at det er en fjortis mobil da fordi du er fjortis og har en slik. Det er min undersøkelse. Blir nesten som å si det. Kom med fakta gutt. Ikke gjett. Jeg ville ikke kalt Z600 en fjortis mobil. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 nei, vil ikke kalle det en fjortis telefon i det hele tatt!! 3310, 3210 og 3510i er fjortis telefoner! Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg skal ikke si så mye, har nemlig ikke sett en eneste z600. Hadde jeg tippet, hadde jeg tippet at det ikke ble en fjortisstlf, men hvem vet. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva er det som er fjortis-telefon for deg? Fjortiser går vel rundt med stort sett alle mulige telefoner, virker det som.... Vel, 3510i'en som jeg har nå er en fjortis telefon. Hvis fjortiser går rundt med en 6600, så tror jeg det heller hører til de få fjortisene som har veldig rike foreldrer. Hva jeg mener med fjortis telefon er at den har alt mulig rart som man absolutt ikke trenger som kalorimåler, kompass og sånt tull. Jeg vil ha BT(er et must, kjøper ikke ny telefon uten BT) og min. 65K fargedybde(der går P800 fløyten). Mye minne er ikke såååå utrolig viktig for meg. Kamera er heller ikke noe must. Med de kriteriene der så er det vel bare P900 og SX1 igjen og nokia 6600 og motorola v800 eller hva supermobben deres het og T630 (den har jeg lyst på) Lenke til kommentar
Machz Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg vil ha BT(er et must, kjøper ikke ny telefon uten BT) og min. 65K fargedybde(der går P800 fløyten). Mye minne er ikke såååå utrolig viktig for meg. Kamera er heller ikke noe must. Ikke for å være frekk, men hva skal du med 65000 farger hvis telefonen verken har mye minne eller kamera? *edit: 3: Kjenner flere 15-åringer som har 6600 enn 3510i... Da tror jeg du bor i et sossested. Jeg kjenner kun én på min alder med 6600. Tror kanskje 10stk har 3510, og det er mange. Vil ha et display som er behagelig å se på, og som ikke krever grafikk som er spesiell tilpasset telefonen for å se riktig ut. Motorola er ikke noe som jeg har vurdert tanken engang. Mulig jeg tråkker noen på tærne, men jeg har ikke vært borti en eneste Motorola telefon som duger. Drømme telefonen ville vært en E700 el. med BT Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Er ikke stor fan av motorola. Men v525 og v600 er noe anderledes. For å si det sånn, så ville du iiritere deg mye mer over alle lydene e700 hadde kommet med om den hade BT. Foreslår at du tester tu v525 eller v600 før du bestemmer deg, det nytter ikke å si "neeei, de jeg prøvde for et par år siden var for dårlige" tiden går fort og ting endrer seg. Men vil du ikke så vil du ikke.. Det er i allefall ikke dårlige mobiler, ikke i nærheten av håpløse t720. Ikke sier jeg dette fordi jeg har en av mobilene heller, for det har jeg ikke, tror bare disse mobilene er de som ville passet deg bets ut ifra kriteriene dine, ingen vits i å kjøpe hverken sx1, 6600 eller P900 for din del i allefall Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jaså du ja. Har noen f.eks gjort en slik undersøkelse da? Kan du kanskje gi meg en link til undersøkelsen? Eller kanskje du har gjort en undersøkelse sjøl? Jeg har ikke sett mange som har Z600. Har faktisk bare sett en eneste person med Z600. Siden du er fjortis og du har LG 7 et eller annet så kan jeg si at det er en fjortis mobil da fordi du er fjortis og har en slik. Det er min undersøkelse. Blir nesten som å si det. Kom med fakta gutt. Ikke gjett. Jeg ville ikke kalt Z600 en fjortis mobil. Skrev jeg ikke HVISS kansje?? Har du kunn sett en person med z600?? Bor du i Sudan eller?? Du mener sikkert p900 er business telefon, men siden kameraten min har den og er 15, så er jo det en fjotiss telefon...(NOT!) Jeg mener ikke g7100 er en fjortiss telefon heller fordi det er mange i alle aldre som har den og ikke spesielt mange fjortisser... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Skjønner egentlig ikke dette fjortis-telefon uttrykket. Jeg driter oppriktig i hva som er fjortis-telefon eller ikke. Jeg kjøper meg den telefonen jeg har lyst på, og som er tilpasset mine behov. Hva andre mener bryr jeg meg ikke om. Forresten, alt dette maset med E700 synes jeg blir litt dumt. Hvis man bruker den koden for å fjerne kameralyden dempes også bekreftelseslyden. Bekreftelseslyden på min E700 er nå så lav at jeg nesten ikke hører den. Altså, det er ikke noe problem så lenge man gidder å taste inn en kode. Lenke til kommentar
bjarne53 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 ja.. alt dette blir for dumt!!!!!! hva i huleste er en fjortis telefon? jeg skjønner meg ikke på dere.. e700 er ikke en fjortis telefon. som noen av edere sa! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jaså du ja. Har noen f.eks gjort en slik undersøkelse da? Kan du kanskje gi meg en link til undersøkelsen? Eller kanskje du har gjort en undersøkelse sjøl? Jeg har ikke sett mange som har Z600. Har faktisk bare sett en eneste person med Z600. Siden du er fjortis og du har LG 7 et eller annet så kan jeg si at det er en fjortis mobil da fordi du er fjortis og har en slik. Det er min undersøkelse. Blir nesten som å si det. Kom med fakta gutt. Ikke gjett. Jeg ville ikke kalt Z600 en fjortis mobil. Skrev jeg ikke HVISS kansje?? Har du kunn sett en person med z600?? Bor du i Sudan eller?? Du mener sikkert p900 er business telefon, men siden kameraten min har den og er 15, så er jo det en fjotiss telefon...(NOT!) Jeg mener ikke g7100 er en fjortiss telefon heller fordi det er mange i alle aldre som har den og ikke spesielt mange fjortisser... Joda du skrev hvis. Og kanskje det ja. Om jeg bor i Sudan? Nei, men jeg er ofte i Oslo og rundt omkring. Det der var en dårlig argument fra din side. Har bare sett ei jente som har den og det var i store Oslo. Jeg tror vi sier at jeg har rett vi. Du kan ikke bare komme med poengløse argumenter om at Z600 er fjortiss mobil fordi du tror det. Kom med en undersøkelse først så skal vi si at du har rett, ellers kan du bare klappe igjen. Og som du sier om din mobil. Har du aldri tenkt på at det er voksne mennesker som også har en Z600 eller er du så tom i toppen at du tror ingen voksne gidder å kjøpe Z600? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Er enig med Eulogy. Normann er usaklig. Du må underbygge dine argumenter for at påstanden din skal virke troverdig, noe den ikke virker i mine øyne. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Som nevnt før; jeg vil ha BT og telefonen må ha 65K fargedybde. P800 har en god skjerm; og knuser ellers det meste på markedet... Mye bedre tlf. enn visse andre tlf. Oppløsningen er viktigere en fargene... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Skjønner egentlig ikke dette fjortis-telefon uttrykket. Jeg driter oppriktig i hva som er fjortis-telefon eller ikke. Jeg kjøper meg den telefonen jeg har lyst på, og som er tilpasset mine behov. Hva andre mener bryr jeg meg ikke om. fks. for elkjøp er N3200 en fjortiss tlf. mens d ivirkeligheten er mere e700 som blir kjøpt av fjortisser... vanskelig å si rett og slett... Endret 9. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Machz Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Er ikke stor fan av motorola. Men v525 og v600 er noe anderledes. For å si det sånn, så ville du iiritere deg mye mer over alle lydene e700 hadde kommet med om den hade BT. Foreslår at du tester tu v525 eller v600 før du bestemmer deg, det nytter ikke å si "neeei, de jeg prøvde for et par år siden var for dårlige" tiden går fort og ting endrer seg. Men vil du ikke så vil du ikke.. Det er i allefall ikke dårlige mobiler, ikke i nærheten av håpløse t720. Ikke sier jeg dette fordi jeg har en av mobilene heller, for det har jeg ikke, tror bare disse mobilene er de som ville passet deg bets ut ifra kriteriene dine, ingen vits i å kjøpe hverken sx1, 6600 eller P900 for din del i allefall Den største grunnen til at jeg har skygget unna Motorola er at de i allefall før hadde dårlige radio sender/mottaker. Hvordan de er nå vet jeg ikke. Ellers så hadde jo en del av Motorola telefonene helt håpløs og ulogisk meny system. Kanskje bedre nå? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 de nye motorolane begynner virkelig å komme seg.... masse funksjoner; og bra os og sånn trekker opp! se fks. på v600... Lenke til kommentar
Machz Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Er ikke stor fan av motorola. Men v525 og v600 er noe anderledes. For å si det sånn, så ville du iiritere deg mye mer over alle lydene e700 hadde kommet med om den hade BT. Hmm, er jo klin umulig å finne noe ut om V525 og V600. Ingen webshoper som jeg kan se som har de. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 finnes i utlandet; men merkelig nok ikke enda i norga... snart kommer ihvertfall v600 Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Joda du skrev hvis. Og kanskje det ja. Om jeg bor i Sudan? Nei, men jeg er ofte i Oslo og rundt omkring. Det der var en dårlig argument fra din side. Har bare sett ei jente som har den og det var i store Oslo. Jeg tror vi sier at jeg har rett vi. Du kan ikke bare komme med poengløse argumenter om at Z600 er fjortiss mobil fordi du tror det. Kom med en undersøkelse først så skal vi si at du har rett, ellers kan du bare klappe igjen. Og som du sier om din mobil. Har du aldri tenkt på at det er voksne mennesker som også har en Z600 eller er du så tom i toppen at du tror ingen voksne gidder å kjøpe Z600? Nei, du vant ikke... Poenget mitt er at det er FLERE fjortisser som har z600 enn voksne mennesker og da mener JEG det er fjortiss telefon... Mange mener sikkert at 3310 er fjortiss telefon også, men det mener ikke jeg fordi det er ett ganske jevnt antall mennesker som har/hadde den og det var ikke noe særlig mer fjortisser enn 30åringer... Nesten alle hadde den... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Herrejemeni... Du har virkelig ikke skjønt noen ting du. Kan ikke du komme med et bevis at det er en del fjortisser som har Z600 da? Kanskje jeg tror deg da, men inntil da så har jeg rett. Du kan ikke bare komme her og slenge sånn meningsløse argumenter i trynet på meg. De argumentene dine holder rett og slett ikke mål. Virker ikke som om du tror på deg sjøl engang. Og nei, du har ikke et poeng. Som jeg har sagt et par ganger allerede. Kom med et bevis på at det er flere fjortisser som har Z600 enn voksne mennesker. For alt du vet så kan det være helt omvendt. Kom med fakta lillegutt. Og da mener jeg ikke at du har sett to fjortisser som har Z600 og ingen voksne med Z600. Det holder ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå