Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vel, 3510i'en som jeg har nå er en fjortis telefon. Hvis fjortiser går rundt med en 6600, så tror jeg det heller hører til de få fjortisene som har veldig rike foreldrer. 1: Faktisk mange gamle og folk som ikke bryr seg som har 3510i fordi de ikke trenger noe mer avansert... Jeg vil heller kalle den "olding-mobil"... 2: ALLE jeg kjenner som er like gamle som meg må kjøpe mobilen selv, så foreldra trenger ikke være rike... 3: Kjenner flere 15-åringer som har 6600 enn 3510i... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg eier en sony ericsson z600, dne funker som snus, og den er ikke en fjrtis telefon, derimot t610 er det. BASTA. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Det virker noe merkelig at du synes Siemens C35 og S35 var ustabile etter en tids bruk... hva var det som var ustabilt med de telefonene? Jeg hadde i grunn problemer med begge to at telefonnummer listen ikke funket sånn helt plutselig. Dårlig dekning var det også på dem etter hvert. S35i'en hadde for uvane å slå seg av når den følte for det. S35i'en var i grunn en grei telefon så lenge den funket, men etter et år så var den ikke noe å satse livet sitt på for å si det sånn. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg eier en sony ericsson z600, dne funker som snus, og den er ikke en fjrtis telefon Jo... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvorfor er Z600 en fjortis telefon da? Kan du gi et godt svar på det. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva er det som er fjortis-telefon for deg? Fjortiser går vel rundt med stort sett alle mulige telefoner, virker det som.... Vel, 3510i'en som jeg har nå er en fjortis telefon. Hvis fjortiser går rundt med en 6600, så tror jeg det heller hører til de få fjortisene som har veldig rike foreldrer. Hva jeg mener med fjortis telefon er at den har alt mulig rart som man absolutt ikke trenger som kalorimåler, kompass og sånt tull. Jeg vil ha BT(er et must, kjøper ikke ny telefon uten BT) og min. 65K fargedybde(der går P800 fløyten). Mye minne er ikke såååå utrolig viktig for meg. Kamera er heller ikke noe must. Med de kriteriene der så er det vel bare P900 og SX1 igjen Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Machz: Du skriver du ikke vil ha en fjortis telefon, og slik jeg tolker det, vil du ha en telefon som ikke så mange har. I så tilfelle ville jeg ha anbefalt deg å tenke litt på hva du trenger i en telefon, så finne ut hvilke som er perfekt, og så kjøpe den - uansett hvor mange som har den eller hvordan den ser ut. En "ikke-fjortiss" telefon er vanskelig å få tak i, i og med at den yngre generasjon faktisk har veldig mange forskjellige typer telefoner. Men når det er sagt, så forstår jeg godt at du vil ha en mobiltelefon ikke "alle" har, slik tenker jeg selv også. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hvorfor er Z600 en fjortis telefon da? Kan du gi et godt svar på det. La meg si det sånn: Hviss du hadde gjort en undersøkelse og funnet ut hvilken aldresgruppe som hadde flest z600. feks folk mellom 13-18, 19-25, 26-35, 36-50 osv... Da ville du fått svar: 13-18! altså fjortissene... Dessuten er det jo "fjortis" å bytte deksler osv... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Machz- Du kan jo kjøpe deg en Nokia Vertu Den er det ikke mange fjortiser som har Endret 8. februar 2004 av Exstasy Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hmm.. ville nesten anbefale trådstarter en Siemens SX1. Har selv hatt et par siemens-telefoner før, og de fikk etterhvert store problemer med batteritid og stabilitet. Det var med den tanken jeg gikk med skepsis inn i et kjøp av Siemens SX1, og jeg ble ikke skuffet...! Har hatt min SX1 i snart en måned, og er kjempefornøyd. God skjerm, God plass, BT, IR og masse annet dilldall. Det eneste jeg tror folk vet om denne telefonen, er at den har knappene på siden, og dette er det veldig mange som klager på. Jeg for min del vil si dem tvert imot, da knappesystemet er helt OK når du først blir vant til det. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Machz: Du skriver du ikke vil ha en fjortis telefon, og slik jeg tolker det, vil du ha en telefon som ikke så mange har. I så tilfelle ville jeg ha anbefalt deg å tenke litt på hva du trenger i en telefon, så finne ut hvilke som er perfekt, og så kjøpe den - uansett hvor mange som har den eller hvordan den ser ut. En "ikke-fjortiss" telefon er vanskelig å få tak i, i og med at den yngre generasjon faktisk har veldig mange forskjellige typer telefoner. Men når det er sagt, så forstår jeg godt at du vil ha en mobiltelefon ikke "alle" har, slik tenker jeg selv også. Om alle har den samme telefonen som jeg har bryr jeg meg ikke noe om. Sikkert mange fjortiser mm som har forkjellige telefoner, det skulle bare mangle, men ikke heng deg så opp i hva dine venner og kjente har. Med fjortis telefon så mener jeg en nybegynner telefon med deksler som du kan bytte osv. En "ikke" fjortis telefon er etter min mening en telefon som først og fremst er laget med tanke på datakommunikasjon, planlegging og annet jobb relatert. Sikkert mange fjortiser som kjøpen en N6600 fordi den har MP3 spiller, men det gjør den ikke til noe fjortis telefon siden det likevel bare er noen veldig få som har en slik(jada det er sikkert dødsmange som du kjenner som har en SX1 eller 6600, men på landsbasis så tror jeg ikke det er så mange siden de da ville vært en av de mest solgte telefonene i norge). Som nevnt før; jeg vil ha BT og telefonen må ha 65K fargedybde. Har veldig sansen for japse telefonene ala E700 osv, men den har ikke BT. Er jo nesten bare SE som har god skjerm og 65K fargedybde, ellers så må man over på Sx1, 6600 osv... Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Prøv da Motorola v525 eller v600 begge de har supre display og BT . Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva er det som er fjortis-telefon for deg? Fjortiser går vel rundt med stort sett alle mulige telefoner, virker det som.... Vel, 3510i'en som jeg har nå er en fjortis telefon. Hvis fjortiser går rundt med en 6600, så tror jeg det heller hører til de få fjortisene som har veldig rike foreldrer. Hva jeg mener med fjortis telefon er at den har alt mulig rart som man absolutt ikke trenger som kalorimåler, kompass og sånt tull. Jeg vil ha BT(er et must, kjøper ikke ny telefon uten BT) og min. 65K fargedybde(der går P800 fløyten). Mye minne er ikke såååå utrolig viktig for meg. Kamera er heller ikke noe must. Med de kriteriene der så er det vel bare P900 og SX1 igjen og nokia 6600 og motorola v800 eller hva supermobben deres het Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 mange som sier at: "Fjortiss er ikke en alder, men en tilstand!" Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg ville ventet på T630. selv om t630 har lite minne så har z600 mindre (1,5 mb bare) Når fikk z600 1,5mb? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg ville ventet på T630. selv om t630 har lite minne så har z600 mindre (1,5 mb bare) Når fikk z600 1,5mb? Legg til 0,5 MB og du finner det riktige svaret... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 mange som sier at:"Fjortiss er ikke en alder, men en tilstand!" Riktig det... da har du vel hørt utrykket "fjortis fyll" også...? En 19 åring kan oppføre seg som en 14åring feks ved å lukte på smirnof korken også er han/hun plutselig "drita" (fjortsfyll)... Jenter er spesielt gode til å spille fulle... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Det jeg sikta til c_u_m8 Endret 8. februar 2004 av Redline_ Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) Jeg vil ha BT(er et must, kjøper ikke ny telefon uten BT) og min. 65K fargedybde(der går P800 fløyten). Mye minne er ikke såååå utrolig viktig for meg. Kamera er heller ikke noe must. Ikke for å være frekk, men hva skal du med 65000 farger hvis telefonen verken har mye minne eller kamera? *edit: 3: Kjenner flere 15-åringer som har 6600 enn 3510i... Da tror jeg du bor i et sossested. Jeg kjenner kun én på min alder med 6600. Tror kanskje 10stk har 3510, og det er mange. Endret 8. februar 2004 av sirpetterjones Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det jeg sikta til c_u_m8 Ja, skjønte det! Innlegget var mer rettet mot JaFFaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå