Machz Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei, Etter å ha tatt en titt på en demoutgave av SE Z600 så fristet den ikke så veldig lengere. Fin når den var foldet ut, men jeg syntes den ble for klumpete når den var slått sammen. Her har virkelig SE noe å lære av japsene! Spørsmålet er da; skal jeg vente på SE T630 eller skal jeg kanskje heller gå får en Siemens SX1? Jeg har sansen for SE telefoner(Ericsson SH888 anser jeg fortsatt som en av de beste telefonene jeg har hatt...åhh som jeg savner den), men har også hatt Siemens S35 og C35. Virket for meg som de ikke var helt stabil etter en tids bruk... Regner med at en SX1 holder seg bedre "on the top" enn feks en T630 pga større muligheter på programvare siden, men så er det hvordan resten av telefonen er laget da. Ikke f*** om jeg cash'er ut 5K for en telefon som halter etter et år med normal bruk. Forøvrig så vet jeg ikke helt hva jeg skal med en SX1 egentlig. Kan tenke meg at en T630 har alt jeg trenger og litt til. Poenget er at jeg ikke vil ha Nokia og ikke en fjortis telefon(som jeg har nå som jobb telefon ) -- MachZ Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg ville ventet på T630. selv om t630 har lite minne så har z600 mindre (1,5 mb bare) Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Vil du ikke ha en fjortis mobil, kan du glemme T630 i allefall Lenke til kommentar
jendor Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 SE er vel like japansk som noe annet...? Det er vel en stor forskjell på gamle Ericsson-telefoner og nye SonyEricsson-telefoner. Dvs. ikke sammenlignbart. Det virker noe merkelig at du synes Siemens C35 og S35 var ustabile etter en tids bruk... hva var det som var ustabilt med de telefonene? Dama har hatt en S35i i .... noe som virker som evig tid. Den virker fortsatt helt fint. SX1 og T630 er jo to helt ulike telefoner, så det er vel kanskje lurt å se på hva slags behov man har... om man vil ha en telefon med høy gadget-faktor som er spekket med absolutt alt man kan tenke seg (her ligger det i kortene at man også burde ta en kikk på Nokia 6600, siden det er omtrent samme telefonen som SX1), eller om man vil ha en mer... "normal" telefon, for å si det på den måten. Hva er det som er fjortis-telefon for deg? Fjortiser går vel rundt med stort sett alle mulige telefoner, virker det som.... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ja, litt enig med kamera der. hva med e700? det er ikke en fjortiss telefon hvertfall. ville nok venteet på t630 eller kjøpt sx1. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hva med e700? det er ikke en fjortiss telefon hvertfall. e700 er vell en fjortiss telefon, kjenner mange fjortisser som har den, (for det meste jenter som punger ut med n sten hva som helst bare de får en søt telefon ) Men egentlig syns jeg det er litt vanskelig å si hva en fjortis telefon er, i klassen min er det 4 stk. som har 6600, er det da en fjortis telefon? hilsen fjortis Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 En ikke fjortis telefon, da kan du trygt kjøpe en P900 tror ikke mange fjortiser springer rundt med den nei Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 En ikke fjortis telefon, da kan du trygt kjøpe en P900 tror ikke mange fjortiser springer rundt med den nei nei det tror jeg du har rett i, Gandalf the grey BTW: Min 500. og min aller siste post som Siemens:-) fra nå av vil jeg gå under nicket -:Coldplay:- Lenke til kommentar
Wammis Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 LG 5400 er ihvertfall ingen fjortis-mobil. Den har smooth design, er billig, og fikk 5 i test både her på amobil.no og på dinside.no Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 3210 var en fjortis telefon.. veldig mangen som hadde den. men som gandalf the grey sa, så kan du trykt kjøpe p900, det er ikke en fjortis telefon iu i det hele tatt! 3510I var også en fjortis telefon. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva med QTEK 7070? Får den for ca 4000,- som sikkert gir ganske mye som pengene. P800 er jo ganske billig den også, jeg for min på tirsdag Eller 6600. er ikke mange ungdommene som har en slik en. Egentlig vill jeg kanskje si at 6600 er et bedere valg en SX1, den jo veldig gode taster, og en veldig god skjerm. Radio og Mp3 på mobiltlf har vell aldri vært noe akutt behov? (kanskje mp3, men det har den jo også da.) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 6600 kommer nok snart til å bli en fjortis telefon(så snart den blir litt billigere) Men som sagt før P900 eller P800(P800 er kanskje et litt bedre valg pågrunn av prisen) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 6600 kommer nok snart til å bli en fjortis telefon(så snart den blir litt billigere) Men som sagt før P900 eller P800(P800 er kanskje et litt bedre valg pågrunn av prisen) kan nok være, men det er få som gir så mye for en telefon som 6600 koster, jeg synes telefonen er helt vill og da sier det seg elv at P900 er villere se litt på 6600 du Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) ja, litt enig med kamera der.hva med e700? det er ikke en fjortiss telefon hvertfall. ville nok venteet på t630 eller kjøpt sx1. e700 er selve fjortisstelefonen *edit: 6600 kommer nok snart til å bli en fjortis telefon(så snart den blir litt billigere) Men som sagt før P900 eller P800(P800 er kanskje et litt bedre valg pågrunn av prisen) Tror fjortiser liker mer telefoner som har litt bedre design enn 6600. Ville tro det er derfor så mange av dem har e700. Endret 8. februar 2004 av sirpetterjones Lenke til kommentar
Normann Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 ja, litt enig med kamera der.hva med e700? det er ikke en fjortiss telefon hvertfall. ville nok venteet på t630 eller kjøpt sx1. e700 er selve fjortisstelefonen Enig... har aldri sett en over 18 med den... Lenke til kommentar
Machz Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Hva er det som er fjortis-telefon for deg? Fjortiser går vel rundt med stort sett alle mulige telefoner, virker det som.... Vel, 3510i'en som jeg har nå er en fjortis telefon. Hvis fjortiser går rundt med en 6600, så tror jeg det heller hører til de få fjortisene som har veldig rike foreldrer. Hva jeg mener med fjortis telefon er at den har alt mulig rart som man absolutt ikke trenger som kalorimåler, kompass og sånt tull. Jeg vil ha BT(er et must, kjøper ikke ny telefon uten BT) og min. 65K fargedybde(der går P800 fløyten). Mye minne er ikke såååå utrolig viktig for meg. Kamera er heller ikke noe must. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Enig... har aldri sett en over 18 med den... hmm... jeg har sett 5-10 folk i alder 15-18 med E700. og kanskje 2 som er eldre enn det.. men men, resultatene varierer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå