Flens Vrangnæs Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Noen som vet om flere spill som kommer med HL2 motor? Jeg har fått med meg Vampire: The Masquerade - Bloodlines ( http://www.vampirebloodlines.com ), og det ser meget bra ut, med multiplayer og gode greier, men det må da være fler; noe skal jo Valve leve av også? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 noe skal jo Valve leve av også? Tror de tjener ganske bra på half-life 2 når det kommer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 men det er som regel gfx-engine man tjener penger på...bare se på ID software... er motoren bra, kommer den til å selge...selvsagt er ett bra spill meget bra reklame da og de tjener litt penger på det også Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 de tjener sikkert nokk på hl2 til å la alle sine ansatte leve i sus å dus i alle sine dager Lenke til kommentar
Laman Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Medal of Honor Pacific Assault skal bruke unreal motoren eller hva den nå het.. Lenke til kommentar
megSelv :-) Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 counter-strike skal få hl2 grafikkmotor etterhvert!!!! Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 counter-strike skal få hl2 grafikkmotor etterhvert!!!! Har et bra ord: Idiot. Lenke til kommentar
megSelv :-) Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 hva er galt gutt??? d er sant... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 hva er galt gutt??? d er sant... Hør på signaturen din. (måtte bare ) Lenke til kommentar
megSelv :-) Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg snakker til sånne som deg med signaturen min... uansett så kan du ikke vite om jeg snakker når det er ett forum (jeg kan være her uten at du vet d!!!!) Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Arx Fatalis 2. Gleder meg. Edit: Ok, Arkane har ikke spesifisert at det er Arx 2 som vil bruke HL-motoren, men jeg er 95% sikker på at de ikke jobber med noen andre spill. Endret 18. mars 2004 av Joachim_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå