mortengu Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei, Jeg har nettopp kjøpt en DVD (NEC DVD_RW ND-2500) spiller til PC'n. Jeg regnet (urutinert) med at sone problemene ikke var her, men det viser det seg at det er.... Det spretter en liten boks opp å forteller at jeg nå bare kan skifte sone 3 ganger til... Dette er ikke spessielt morro siden jeg har flere DVD'er med sone 1. Finnes det noen måte jeg kan gjøre den sonefri... det var jo ikke noe problem å få kjøpt vanlig sonefri spiller ? Vennlig hilsen Morten Lenke til kommentar
lceger Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 sjekk http://www.dvdrhelp.com/tools?section=25#25 Lenke til kommentar
laim_com Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Prøv DVD Region-Free, det lar deg bruke dvd plater fra andre soner uten at du faktisk trenger å skifte sone. Lenke til kommentar
mortengu Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Takk for hjelpen... Jeg fant en annen link her på forumet som anbefalte programmet anyDVD.... det ser ut til å virker bra ! Hilsen Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå