Gå til innhold

For stor kasse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt off topic, men hvor får en kjøpt løse elementer til god pris? Og hvor mye må jeg ut med for å få god trøkk i et rom på rundt 20kvm? Dvs en rimelig kraftig sub.

og evt om noen har et lite tips om forsterker?

Definer god pris.

Er det 2000? 5000? 10000? 50000?

Litt vanskelig å gi råd basert på et så generelt grunnlag, særlig når "god pris" er ganske subjektivt og endrer seg fra person til person :)

Ikke meninga å være nesevis, men det vrir seg litt i meg når det ikke foreligger defininsjoner på et som forespørres.

Ellers er nok en Brontes sub fra Eltek det beste du får for penger i dag.

Lenke til kommentar

Brontes er ikke en spesielt god sub til hjemmekino.

Musicaltransparency har også mange gode elementer. De kan også skaffe endel elementer som ikke står på siden deres. Feks Stryke AV-12 og AV-15. Sammen med en Thommessen forsterker, som de også selger, får du en sub som banker gørra ut Elteks subber. Også kvalitetsmessig. Prisen er omtrent den samme.

Lenke til kommentar
Litt off topic, men hvor får en kjøpt løse elementer til god pris? Og hvor mye må jeg ut med for å få god trøkk i et rom på rundt 20kvm? Dvs en rimelig kraftig sub.

og evt om noen har et lite tips om forsterker?

Definer god pris.

Er det 2000? 5000? 10000? 50000?

Litt vanskelig å gi råd basert på et så generelt grunnlag, særlig når "god pris" er ganske subjektivt og endrer seg fra person til person :)

Ikke meninga å være nesevis, men det vrir seg litt i meg når det ikke foreligger defininsjoner på et som forespørres.

Ellers er nok en Brontes sub fra Eltek det beste du får for penger i dag.

Tja, god pris?

Vet ikke helt selv, men totalt rundt 2000 for sub opplegget med egen forsterker,

burde jeg få til noe brukelig da? Eller er jeg helt på jordet? Nå snakker jeg kun elektronisk komponenter, kasse og slikt kommer i tilegg. Vil denne sub'en kunne gi god trøkk i en bil og? Er det vanskelig å legge forsterkeren inn i kassa?

Og hvor mye burde jeg legge i topp for tilsvarende ytelse?

Sitter med et Bose lifestyle 35(hvis jeg ikke tar helt feil) som i seg selv er et ganske fint anlegg, med en stiv pris men det er så jævelig sært på alle mulig fronter. Vil ha noe jeg kan leke litt mer med. Ikke noe far spiller Mozart på.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...