xico Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Jeg "kjøpte" meg et album som havna på maskina mi som ei .rar fil. Jeg unrarra den og fikk en mp3 fil på 100mb og ei cue fil. Mp3 fila inneholder alle sangene, men de er jo ikke "delt opp". Er jo bare en laaang sang liksom. Hvilket program kan gjøre dette liksom? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tja.. Kjøper du skiva i butikken er sangene pent delt opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 (endret) det er mulig siden det er en que, fil... hvis du brenner den fila med que så blir den som en ekte cd på den du brenner Endret 8. februar 2004 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tja.. Kjøper du skiva i butikken er sangene pent delt opp. får neppe kjøpt mp3 i butikken. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Tja.. Kjøper du skiva i butikken er sangene pent delt opp. får neppe kjøpt mp3 i butikken. Ja, jeg vet. Sarkasme funker dårlig i skriftlig form. Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Nero Recorder -> Burn Image Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 eller et fint prog om heter sound forge 6 kutter og deleropp og lagrer som mp3 men du må kutte opp selv Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Foobar2000 kan spille cue-sheets med tilhørende mp3-fil. Last ned, legg til cue-fila i playlisten. Den vil da vise de individuelle delene som egne sanger i lista. Overlegent musikkavspillingsprogram Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Nettbutikker da? finner det meste nå på dem i flere forskjellige land. Søk i vei Dessuten når du kjøper cd har du krav på backup på mp3 til eget bruk. Benytt, mens du kan før EU greiene trer i kraft. Kan kanskje bli endringer da. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=199349&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå